محمود صادقی در گفت و گو با برنا:

طیفی در کشور نان نابسامانی‌ها را می‌خورند/ پنهان شدن مسوولین اختلاس‌ها پشت حقوق‌های نامتعارف

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۶:۴۵
کد خبر: ۴۳۳۴۸۷
طیفی در کشور نان نابسامانی‌ها را می‌خورند/ پنهان شدن مسوولین اختلاس‌ها پشت حقوق‌های نامتعارف
نماینده مردم تهران گفت: برخی نان نابسامانی ها را می خورند و طبیعی است که امروز نگران منافع خود باشند.

محمود صادقی درباره سیاه نمایی ها و فضا سازی‌ها علیه دولت به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: از گذشته یک نقیصه در نظام های پرداختی ما وجود داشته است. متاسفانه در دولت قبل به دلیل بهم ریختگی‌های مدیریتی این حقوق های نامتعارف پایه ریزی شد و در دولت یازدهم اقداماتی در جهت اصلاح آن صورت گرفت.

وی ادامه داد: وجود مفاسد گسترده در دولت قبل در سطوح بالا و میانی وجود داشت، اما رسیدگی جدی نسبت به آن صورت نگرفت و حتی در دیوان محاسبات این موضوع به حال خود رها شد، البته با تغییری که در معاونت حقوقی در دولت به وجود آمد امیدواریم در این زمینه رسیدگی بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: امروز مشاهده می شود افرادی که خود مسوول شکل گیری اختلاس ها بودند در تلاشند خود را در پس حقوق های نامتعارف پنهان کنند. در این راستا لازم است دولت موضوعات را با مردم در میان بگذارد و عرصه را بر ای فضا سازی علیه این عده تنگ کند.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: دولت گام بزرگی در راستای رفع مشکلات کشور برداشته است که به طور مشخص می توان به موضوع  خروج از تورم 40 و 50 درصدی و  تک رقمی کردن آن اشاره کرد، در کنار این موفقیت شواهدی وجود دارد، مبنی بر اینکه در ماه های آینده شاهد خروج از رکود باشیم و احتمالا نیمه دوم امسال زمینه خروج از شوک قیمت نفت و خروج از رکود فراهم خواهد شد. طبیعی است که این موفقیت های دولت عاملی شده تا رقیبان موقعیت خود را در خطر ببینند.

وی یادور شد: فضا سازی های امروز نه براساس دلسوزی بلکه براساس انگیزه های سیاسی است و  افرادی که امروز دست به سیاه‌نمایی می زنند همان کسانی هستند که باعث به وجود آمدن این مشکلات شدند و اکنون به دلیل موفقیت های دولت یازدهم به ویژه در جریان برجام به دنبال یک نوع انتقام جویی هستند.

محمود صادقی در پایان اظهار داشت: طیفی در کشور نان نابسمانی ها را می خورند. آنچه مسلم است، زمانیکه کشور حالت عادی پیدا می کند و شرایط مساعد می شود آنها نمی توانند به منافع سرشاری دست پیدا کنند، بنابراین نگران شده و دست به تخریب می زنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز