وزیر کشور در پاسخ به برنا:

ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به خبرنگاران در حال پیگیری است

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۸:۴۲
کد خبر: ۴۳۳۹۰۴
ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به خبرنگاران در حال پیگیری است
عبدالرضا رحمانی فضلی در مورد ارسال پیامک های تهدیدآمیز به برخی خبرنگاران گفت: برای رسیدگی به این موضوع، دستور پیگیری داده ام.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا مبنی بر رسیدگی به موضوع ارسال پیامک های تهدیدآمیز به خبرنگاران و شکایت آنها از این موضوع اظهار داشت: خبرنگاران چنانچه شکایتی دارند به ما ارائه دهند، البته من به معاونت سیاسی و امنیتی دستورداده ام تا این موضوع را پیگیری و آن را ریشه یابی کنند.

رحمانی فضلی همچنین در خصوص این موضوع که برخی نهادها و دستگاه ها در ارتباط با این پیامک ها اظهار بی اطلاعی و یا آن را تکذیب کرده اند، گفت: نهادها و سازمان ها می توانند دریافت این پیامک را تکذیب کنند، اما باید مستنداتی ارائه کنند. ما به پلیس فتا دستور پیگیری داده ایم که این کار در حال انجام است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است محمد شریعتمداری جای شما را در وزارت کشور بگیرد، اظهار کرد: من چنین خبری را نشنیده‌ام.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا آقای مقیمی ریاست ستاد انتخابات را در سال 96 بر عهده خواهند داشت گفت:‌ ان‌شاءالله همین طور خواهد بود.

رحمانی فضلی در ادامه برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات میان دوره‌ای اصفهان در سال 96 برگزار می‌شود البته ما با این نظر شورای نگهبان مخالف بودیم ولی وقتی هیات حل اختلاف این تصمیم را گرفت ما تابع این تصمیم خواهیم بود.

وزیر کشور درباره‌ کشف یک تیم تروریستی در کرمان خاطر نشان کرد : ما رصد مستمر و تسلط کافی بر اقدامات تروریستی داریم اماگاهی این گونه تصمیم گرفته می‌شود که تروریست‌ها به داخل کشور هدایت شوند و پس از کشف ارتباطات آنها، تروریست‌ها را دستگیر کند. دراین رابطه نگرانی نداریم و تسلط کافی بر تروریست‌ها داریم.

رحمانی فضلی همچنین درباره‌ی برگزاری الکترونیکی انتخابات 96 هم تصریح کرد:‌ ما پیشنهادات مطلوب خودرا به شورای نگهبان داده‌ایم و آمادگی کاملی در این زمینه داریم البته زمان زیادی هم داریم و می‌توانیم با شوراینگهبان برای رفع ابهامات در تعامل باشیم.

وی در پایان گفت: گزارش دو ماهه عملکرد اقتصاد مقاومتی، در سه استان نمونه را به رهبر انقلاب تقدیم کرده‌ایم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز