بازنشر/ محمود صادقی در گفت و گو با برنا:

برنامه ای منسجم به دنبال تخریب دولت است / دولت از امتحان فیش های حقوقی پیروز بیرون آمد

۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۴:۴۴
کد خبر: ۴۳۵۲۸۹
برنامه ای منسجم به دنبال تخریب دولت است / دولت از امتحان فیش های حقوقی پیروز بیرون آمد
نماینده مردم تهران گفت: برنامه ای منسجم در حال تخریب دولت و اختلاف افکنی میان اصلاح طلبان و حامیان دولت است.

محمود صادقی در خصوص برخوردهای تخریبی جریان رقیب علیه دولت به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: در جریان رقابت های سیاسی برخی رفتارها شکل می گیرد که نمی توان نام آن را رقابت سالم گذاشت، مانند تخریب هایی که به طور مشخص در دامن زدن به موضوع فیش های حقوقی و تخلفاتی که تنها مربوط به این دولت و اساسا محدود به قوه مجریه نبود، مشاهده شد.

وی افزود: آنچه مسلم است این است که در پس این رفتارها و برخوردها برنامه ای سازمان یافته وجود دارد که منشا آن هم می تواند در داخل مجلس باشد و هم خارج از آن.

صادقی با بیان اینکه در گذشته نیز چنین رفتارهایی وجود داشته است، اظهار داشت: از آنجایی که سال آخر دولت است این جریان، برای جبران شکست قبل به دنبال عیب جویی هستند تا بتوانند زمینه را برای پیروزی خود فراهم کنند و از اینرو به  دنبال تضعیف دولت هستند.

نماینده مردم تهران در خصوص تلاش رقیب برای اختلاف افکنی میان اصلاح طلبان و حامیان دولت گفت: به هر حال این دولت یک دولت اعتدالی است و نه اصلاح طلب، هرچند مواضع همسویی دارند اما به هر صورت اختلاف دیدگاهی نیز وجود دارد، اما علی‌رغم این اختلاف دیدگاه از سال 92 یک همگرایی به وجود آمد که منجر به پیروزی آقای روحانی شد و بعد از آن این همگرایی حفظ شده است.

وی خاطر نشان کرد: در جریان انتخاب هیئت رئیسه یک شائبه هایی به وجود آمد که لازم است آنها ترمیم شود چراکه اگر این اختلافات و شائبه ها رفع نشود می تواند در جریان اختلاف افکنی های طرف مقابل مشکل ساز شود و تبدیل به اختلاف جدی تری شود.

محمود صادقی یادآور شد: اینکه یک برنامه منسجمی بر تضعیف و تخریب دولت درحال کار کردن بوده کاملا مشهود است و در این میان یکی از برنامه های آنها می تواند اختلاف افکنی میان دولت و اصلاح طلبها باشد.

وی در پایان در خصوص اقدامات دولت در مورد فیش های حقوقی بیان کرد: دولت در جریان فیش های حقوقی اقدامات ارزنده ای انجام داد و تهدید را به فرصت تبدیل کرد به ویژه با بیانیه ای که آقای روحانی نوشتند و گزارشی که آقای جهانگیری ارائه کردند و برنامه هایی که برای آینده تدوین شده است، به نظر می رسد دولت به خوبی توانست از این امتحان سر بیرون بیاورد واگر این شفاف سازی و سالم سازی پرداخت ها را به سایر قوا تسری بدهند، چنانکه آقای جهانگیری به مقام معظم رهبری در این خصوص نامه نوشتند و ایشان هم پاسخ دادند، اقدام و پیروزی بزرگی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز