بازنشر/ قنبری در گفت و گو با برنا:

روند فیش‌های حقوقی از دولت گذشته در سیستم پرداخت‌ها به جا مانده است

۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۷:۱۵
کد خبر: ۴۳۵۲۹۴
روند فیش‌های حقوقی از دولت گذشته در سیستم پرداخت‌ها به جا مانده است
نماینده پیشین مجلس گفت: روند دریافت حقوق های نجومی از دولت گذشته در سیستم پرداخت ها به جا مانده است. تا جایی که ما شاهد هستیم دولت یازدهم که با شعار عدالت شکل گرفت و همواره عادلانه ترین پرداختی ها را به کارگزاران خود داشت، اما امروز به بی تدبیری و ناکارآمدی متهم می شود.

داریوش قنبری نماینده پیشین مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا درباره سیاسی شدن فیش‌های حقوقی گفت: روند دریافت حقوق های نجومی از دولت گذشته در سیستم پرداخت ها به جا مانده است. تا جایی که ما شاهد هستیم دولت یازدهم که با شعار عدالت شکل گرفت و همواره عادلانه ترین پرداختی ها را به کارگزاران خود داشت، اما امروز به بی تدبیری و ناکارآمدی متهم می شود. در مجموع مسئله پرداختی‌ها چیزی نبوده که دولت آقای روحانی بتواند خودش آن را تصویب و به انجام برساند و تنها عمل مستقیم دولت در حقوق ها همان اضافه کردن تعرفه 14درصدی حقوق در آغاز  هر سال بوده است. امروز شاهد هستیم کسانی که سردمدار این فسادها بودند اشتباهاتشان به زیر پرچم تدبیر و امید  منفک شده و مسوولیتش گریبان دولت را گرفته است. اما دولت خود را مسئول میداند و در جهت رسیدگی و پس گیری حقوق بیت المال تلاش می کند.

وی ادامه داد: ما نباید خدمات دولت در سه ساله گذشته را فراموش کنیم. دولت شفاف سازی را اولین هدف خود پس افشای فیش های حقوقی قرار داده و وظیفه خود می داند این ارث معیوب گذشته را از سطح نظام پاک کند، حتی اگر به قیمت لکه دار شدن ناحق آبروی خودش باشد.

قنبری به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: بحث فیش های حقوقی به دست مخالفان تا زمان انتخابات پیش خواهد رفت و اساسا هدف اصلی بیان این مسئله از سوی مخالفان دولت، رقابت سیاسی و انتخاباتی است.

وی در خاتمه به هوش سیاسی مردم ایران در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: مردم ایران در طول تاریخ با حضور و تاثیرگذاری خود در صحنه های سیاسی ثابت کرده اند که توانایی تشخیص بازی‌های سیاسی و انتخاباتی را دارند. لذا دولت آقای روحانی نباید نگران از دست دادن پایگاه مردمی خود باشد و این راه را در جهت اصلاح فساد گذشتگان تا انتها باید پیش برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز