انفجار در یکی از شهرهای آلمان

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۲:۳۸:۲۸
کد خبر: ۴۳۶۴۲۱
انفجار  در یکی از شهرهای آلمان
انفجار مهیب در شهر انسباخ آلمان واقع در جنوب این کشور که یک فستیوال موسیقی نیز همزمان در آن شهر در حال برگزاری بود، دست کم یک نفر کشته و چند نفر زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه سیاست خارجی و بین الملل خبرگزاری برنا ،ساعت 22 به وقت محلی آلمان در یک مرکز تفریحی  واقع در شهر آنسباخ، در نزدیکی نورمبرگ یک انفجار روی داد که منجر به زخمی و کشته شدن تعدادی از افراد حاضر در محل شد.

در ابتدا مقامات آلمانی انفجار را ناشی از نشت گاز اعلام کردند ،اما ساعتی بعد مقامات شهر آنسباخ اعلام کردند این انفجار یک عملیات انتحاری بوده است.

عامل انتحاری یک پناهجوی سوری است

در همین راستا یک مقام آگاه  گفت : عامل این عملیات انتحاری یک مرد پناهجوی سوری ۲۷ ساله بوده است. به گفته این مقام مسوول  پس از آنکه پلیس مانع ورود او به جشنواره موسیقی در این شهر شد،وی وسیله انفجاری که در داخل کوله پشتی خود پنهان کرده بود را منفجر کرد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد این شخص دو سال پیش وارد آلمان شده و درخواست پناهندگی در این کشور را داشته است که یک سال بعد توسط اداره مهاجرت این رد شد.

بر طبق شواهد به دست آمده عامل این انفجار کشته شده، همچنین پلیس هزاران نفر را از منازل و هتل های اطراف رستورانی در آنسباخ که گمان می رود هدف حمله قرار گرفته باشد، تخلیه کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز