احمد مازنی در گفت و گو با برنا:

طرح تحقیق و تفحص از شهرداری سیاسی نیست

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۶:۴۲
کد خبر: ۴۵۴۴۰۲
احمد مازنی نماینده مردم تهران گفت: ما این تحقیق و تفحص را امضا کرده ایم که به شفاف سازی مسئله کمک کند، نه اینکه تحت تاثیر ماجرای سیاسی قرار گرفته باشیم.

احمد مازنی نماینده مردم تهران درباره طرح تحقیق و تفحص از شهرداری به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: ما قصد تهمت زدن به کسی را نداریم و نمایندگان مجلس قصدشان تحقیق و تفحص است و تاکنون هم به کسی افترا نزده اند و تا روشن شدن قضایا صبر می کنیم.

وی ادامه داد: مانند تمامی تحقیق و تفحص ها اصل را بر این قرار دادیم که افراد در معرض اتهام قرار گرفته‌اند.

وی افزود: ما به شهردار و همکارانش سوء ظن نداریم، اما تحقیقات ما به این دلیل است که افراد از  اتهام مبرا شوند و اگر اشکال و ایرادی وجود دارد، بر اساس قانون عمل کنیم.

مازنی خاطر نشان کرد: متأسفانه در این جریان یک موج تبلیغاتی مانند فیش های نجومی صورت گرفته است. ما نباید جوی را بر علیه نمایندگان و دستگاه‌های نظارتی به راه بیندازیم، زیرا این امر صحیح نیست، اگر می خواهیم به عدالت نزدیک شویم و یک جامعه مطلوب اسلامی داشته باشیم باید بر اساس اعتماد و شفاف سازی با ملت برخورد کنیم و نکته مهم این است که در یک فضای آرام این تحقیق و تفحص صورت گیرد.

مازنی تاکید کرد: ما این تحقیق و تفحص را امضا کرده ایم که به شفاف سازی مسئله کمک کند، نه اینکه تحت تاثیر ماجرای  سیاسی قرار گرفته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از قوانین موجود به مدیران این اختیارات را می دهد که پرداخت‌های غیر متعارف و واگذاری های نجومی داشته باشند، گفت: در مسئله فیش های حقوقی معتقدم که مسولین و  جامعه گرفتار موج های هجومی شده اند، ما در کشور باید برمبنای چارچوب ها و قوانین حرکت کنیم و تحت تاثیر موج ‌ها قرار نگیریم.

وی در ادامه گفت: به نظر من در نظام قانون گذاری، نظارت و برنامه ریزی دچار مشکل هستیم.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: دستگاه‌ها باید بر اساس سیستم الکترونیک خدمات ارائه دهند تا به کاهش فساد کمک شود. وقتی یک اتفاق مثل دریافت های غیر متعارف و وگذاری ها در شهرداری رخ می‌دهد، یک موج راه می افتد و همه سوار بر این موج هستند و اصل ماجرا را از یاد می برند.

وی در پایان تاکید کرد: مغزهای متفکر باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که فساد به حداقل و یا ریشه کن شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز