پس از جلسه ستاد مدیریت بحران قائمشهر؛

فریدون راهی بابل و آمل خواهد شد

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۵۴۶۴۳
فریدون راهی بابل و آمل خواهد شد
حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری بعدازظهر امروز راهی بابل و آمل برای بازدید از مناطق سیل زده خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری که برای بازدید از مناطق سیل زده راهی قائمشهر شده بود، امروز از مناطق آسیب دیده این شهرستان ، مانند جاده نظامی و باغدشت بازدید کرد.

فریدون پس از حضور در ستاد مدیریت بحران قائمشهر با بیان اینکه قدرت این طوفان زیاد بود، گفت: این اتفاقات ظرف ۱۵ دقیقه رخ داد حال باید ظرف یکهفته این عوامل تخریب و آسیب دیده پاکسازی و نوسازی شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه  همه مدیران اجرایی باید برای آرامش مردم تلاش کنند، گفت: در بازدید از مناطق آسیب دیده مردم با زبان محلی خود از مسئولان استانی تشکر کردند که نشان از تلاش خوب آن ها دارد، تشکر مردم‌ موجب رفع خستگی عوامل اجزایی می شود.

فریدون با اشاره به اینکه رییس جمهور خواستار سفر شبانه بنده به مازندران شدند، گفت: قبل از سفر در تماس با دکتر نوبخت درخصوص بودجه برای رفع آسیب گفتگو کردیم.

وی با تاکید براینکه بنیاد مسکن باسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده را در دستور کار قرار دهد گفت: برآورد خسارت صورت و به استانداری اعلام‌ شود تا در جلسه هیات دولت برای آن برنامه ریزی شود.

دستیار ویژه رییس جمهور با بیان اینکه تعزیرات بر روی مواد غذایی و مواد ساختمانی نظارت مناسبی داشته است افزود: اکثر کسبه هم رعایت کردند و مشکلی پیش نیامد البته باید کسبه و‌ دلالانی که اجناس گران می فروختند شناسایی و‌ معرفی شوند.

فریدون در خاتمه با تاکید بر اینکه در ارایه تسهیلات بانکی و بودجه برای مناطق آسیب دیده پیگیر هستیم و و تا زمانی که این مشکلات رفع تشود ارتباط و تماس با استاندار را ادامه می دهیم.

بنابراین گزارش، از روز گذشته توزیع رایگان نان و آب معدنی برای مناطق آسیب دیده انجام شده و بسیاری از کسبه به صورت رایگان و یا زیر قیمت بازار محصولات مورد نیاز مردم را ارائه می دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز