شفیعی با برنا مطرح کرد:

قدرت‌طلبی با عث ایجاد دوقطبی در جامعه می‌شود/ شکاف و تفرقه دشمن را به هدف نزدیک می‌کند

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۹:۴۲
کد خبر: ۴۶۵۱۴۲
قدرت‌طلبی با عث ایجاد دوقطبی در جامعه می‌شود/ شکاف و تفرقه دشمن را به هدف نزدیک می‌کند
نماینده مجلس نهم گفت: دوقطبی شدن جامعه هنگامی رخ می دهد که قدرت مهم تر از هر چیزی دیگری باشد و نظام زیر سایه اش قرار می گیرد، اما هنگامی که اصل، نظام باشد فعالیت های قدرت طلبانه در آن ذوب می شود و ما دیگر شاهد شکاف و تفرقه نخواهیم بود.

نوذر شفیعی نماینده مجلس نهم در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا درباره هشدار رهبری و رئیس جمهوری برای جلوگیری از دوقطبی شدن فضای جامعه و پرهیز از تفرقه و شکاف میان جریان های سیاسی گفت: هنگامی که رهبری چنین نظری را مطرح می کنند ناشی از تحلیل های ایشان است، قطعا منظور ایشان این نیست که جناح های سیاسی در کشور فعالیتی نداشته باشند، بلکه منظور ایشان این است که مراقب امنیت و منافع ملی کشور باشیم و حفظ نظام مهم تر از هر چیز دیگری است.

وی در ادامه افزود: آنچه باید در نظر گرفت حفظ کیان کشور است، در مسئله ای مثل انتخابات مهم نیست چه اسمی ریاست کشور را بر عهده می گیرد، مهم این است که فرد اصلح زمام امور را به دست بگیرند.

شفیعی با بیان اینکه محور قرار دادن قدرت اصل نظام را به خطر می اندازد، گفت: دوقطبی شدن جامعه هنگامی رخ می دهد که قدرت مهم تر از هر چیزی دیگری باشد و نظام زیر سایه اش قرار می گیرد، اما هنگامی که اصل، نظام باشد فعالیت های قدرت طلبانه در آن ذوب می شود و ما دیگر شاهد شکاف و تفرقه نخواهیم بود.

وی تاکید کرد: کشور ما در شرایطی قرار دارد که حفظ وحدت و بنیه نظام بر هر اموری ارجحیت دارد، آنچه مسلم است، فشارهای بین المللی بر روی ایران وجود دارد که می تواند به وحدت ما آسیب برساند.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: همه گروه های سیاسی در چارچوب نظام فعالیت می کنند، اما هنگامی که با یکدیگر تنش پیدا می کنند همین امر می تواند راه را برای دشمن باز کند، زیرا وجود چنین فضایی به دشمن این امکان را می دهد تا فشارها را زیاد کند و به سهولت اهداف خود را به دست بیاورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز