حشمتیان: بنده خودم را کمتر از احمدی نژاد و امثالهم نمی‌دانم؛

توضیح ۱۰ چهره شاخص درباره دلایل انصراف از رقابت ریاست جمهوری ۹۶

۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰:۰۴
کد خبر: ۴۶۸۷۰۶
توضیح ۱۰ چهره شاخص درباره دلایل انصراف از رقابت ریاست جمهوری ۹۶
چند ماهی بیشتر به انتخابات ریاست جمهوری نمانده و گمانه زنی های بسیاری راجع به کاندیدا شدن برخی از چهره ها صورت می گیرد، که هر کدام به نوبه خود آن ها را تکذیب کرده و از دلایل آن سخن می گویند.

به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا، چهرهای شاخص سیاسی دلایل انصراف خودشان را از کاندیدا شدن در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیان کردند.

سردار قاسم سلیمانی:

حقیر سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی و ملت شجاع و عزیزتر از جانم بوده و ان‌شاء‌الله با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه "سربازی" خواهم بود.

محمد غرضی:

 من در دو انتخابات گذشته خود را در معرض رای مردم قرار دادم و فکر نکنم با توجه به نظر مردم دوباره در انتخابات شرکت کنم. اگر کسانی از من دعوت کنند شاید حضور پیدا کنم اما دیگر به صورت شخصی خودم را در معرض رای مردم قرار نخواهم داد./تبلیغات برای انتخابات هزینه‌های زیادی دارد و من به عنوان یک بازنشسته نمی توانم هزینه آن را تامین کنم.

محمدرضا باهنر:

خواب‌های زیادی برای ما دیده‌اند که هیچ‌کدام تعبیر نمی‌شود؛ به عبارتی من برای انتخابات سال آینده نامزد نمی‌شوم، من بازنشسته شده‌ام.

محسن رضایی:

 من به سپاه برگشتم، در حال حاضر بنده در اختیار رهبر انقلاب هستم که هر مأموریتی بدهند، اجرا می‌کنم. دیگر کاندید ریاست جمهوری نمی‌شوم.

علی لاریجانی:

 در انتخابات آینده کاندیدا نخواهم شد.

حجت‌الاسلام دعایی:

 به روح امام قسم می‌خورم که هیچ انگیزه‌ و آمادگی برای کاندیدا شدن از سوی هیچ جریانی را ندارم.

 محمدجواد ظریف:

از خدا می‌خواهم به من در همین مسئولیت و جایگاهی که هستم کمک کند تا بخشی از محبت‌های مردم را پاسخ بگویم. فعلا تمام تلاش من و همکارانم در همین زمینه است.

 قاضی زاده هاشمی:

برای من همین وزارت هم زیاد است و خودم را لایق این کاری که انجام می‌دهم هم نمی‌دانم. من پزشک هستم و تخصصم نیز در زمینه چشم‌پزشکی است. این کارم را هم خیلی خوب بلد هستم؛ بنابراین فکر نکنم به درد کارهای دیگری بخورم. علاوه به آن معتقد هستم که در کشور تنها روحانیان می‌توانند رییس جمهور موفقی شوند، من خودم را از جنس سیاست نمی‌دانم و علاقه‌ای هم به قدرت ندارم. تصمیم دارم بعد از این دوره چهار ساله وزارت سر کار تخصصی پزشکی که به آن علاقه دارم برگردم.

محمود احمدی نژاد :

 در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه‌ای برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم.                                                 

قدرتعلی حشمتیان:

هرچند که بنده خودم راکمتر از احمدی نژاد وامثالهم نمی دانم، اما رییس خانه احزاب شدن ربطی به کاندیداشدن برای رییس جمهوری نداشته وندارد و از همه مهمتر اینکه وقتی اقایان نمی گذارند امثال ما به مجلس برویم!!" حالا چه انتظاری برای کاندیدا شدن رئیس جمهوری و تأیید امثال بنده دارید؟

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

 

نظر شما
نظرات
سینا
|
-
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
0
0
از این 10 نفر جر لاریجانی و ظریف بقیه هیچ سانسی تدارند
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز