عربستان باز هم اتهامات خود علیه ایران را تکرار کرد

۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۰:۰۷
کد خبر: ۴۶۸۷۳۷
عربستان باز هم اتهامات خود علیه ایران را تکرار کرد
وزیر خارجه عربستان بار دیگر اتهامات خود علیه ایران را تکرار کرده و مدعی شد که شرط ریاض برای برقراری رابطه با ایران دست برداشتن تهران از «دخالت در امور داخلی عربستان» است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا؛ وزیر امور خارجه عربستان روز پنجشنبه در ریاض با مولود چاووش اوغلو، همتای ترک خود دیدار و درباره مسائل منطقه‌ای از جمله یمن و روسیه و به علاوه ایران گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه عربستان در اظهاراتی خصمانه با تکرار ادعاهای بی‌اساس و ساختگی ریاض علیه کشورمان گفت که ایران باید دست از تفرقه‌افکنی و دخالت در امور کشورهای منطقه بردارد.

وی همچنین مدعی شد که اگر ایران به اصول حسن همجواری و عدم دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر پایبند باشد، دروازه‌های برقراری دوباره روابط با تهران باز است.

وزیر امور خارجه ترکیه نیز گفت که در دیدار با همتای سعودی خود درباره تمام مسائل مربوط به منافع مشترک دو کشور و مساله عراق، سوریه رایزنی کرده‌اند.

چاوش اوغلو در ادامه با ادعای مداخله ایران در منطقه بیان کرد: در این دیدار درباره نقش ایرانی‌ها در سوریه و دخالت‌های این کشور در منطقه به علاوه وضعیت دشوار یمن گفت‌وگو کردیم.

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز