فرمانده سپاه الغدیر یزد:

دشمن به دنبال غربی کردن فرهنگ مردم است

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۱:۳۱
کد خبر: ۴۷۱۷۴۱
دشمن به دنبال غربی کردن فرهنگ مردم است
فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست در عرصه های مختلف بشدت به دنبال غربی کردن فرهنگ ملت ایران هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار پاسدار اکبر فتوحی عصر پنجشنبه در جمع فرهیختگان بسیجی استان یزد با تبیین تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن افزود: غربی کردن فرهنگ مردم با تهدید نرم جزو برنامه های نفوذ دشمن است.
وی ادامه داد: کشف حجاب، بی حجابی و بدحجابی از حرکت های سازمان یافته از سوی دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در جبهه ای واحد با حمایت استکبار جهانی و همراهی برخی کشورهای منطقه با جدیت برنامه های خود را علیه این نظام الهی پیگیری می کنند.
سردار فتوحی گفت: مسئولان و خانواده ها باید در صفی واحد با انجام فعالیت های درست در برابر توطئه های کفر جهانی که تمام عقاید و ارزش ها را مورد هجمه قرار داده، ایستادگی کنند.
وی راه عزت را ایستادگی در برابر دشمنان و مقابله با اهداف شوم کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و اذناب جهانی و منطقه آنها عنوان کرد و بر بصیرت و دشمن شناسی آحاد جامعه تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز