لاریجانی:

امنیت امروز ایران مرهون مجاهدت شهدای مدافع حرم است

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۶:۱۳
کد خبر: ۴۷۳۳۹۵
امنیت امروز ایران مرهون مجاهدت شهدای مدافع حرم است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت شهدای مدافع حرم است، اگر دشمن از هیمنه انقلاب هراس دارد و از تعرض به این کشور می ترسد به خاطر وجود نیروهای مجاهد و ایثارگر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی لاریجانی در دیدار با خانواده معظم شهیدان«سجاد طاهرنیا و قاسم غریب» اظهار داشت: وجود روحیه فداکاری و ایثارگری بسیار ارزشمند است، با توجه به شرایط منطقه و حضور دشمنان و تروریست ها در اطراف کشور، حضور نیروهای زبده، شجاع و شهادت طلب، موجب حفظ امنیت در داخل مرزهای انقلاب اسلامی شده است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سهم شما خانواده معظم شهدا در انقلاب و تداوم این انقلاب بسیار مهم و اثرگذار است، شما خانواده شهدا را باید تحسین کرد که چنین دلیرمردانی را در دامان خود پرورش دادید.

لاریجانی اضافه کرد: شما خانواده شهدا از بیت شرف و شهادت هستید و این انتصاب به شهید و شهادت مایه افتخار و مباهات است، شما به واسطه شهدا مقام والایی دارید.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: شهید مقام والایی نزد پروردگار دارد، از رسول گرامی اسلام(ص) سوال شد «چرا از شهید هیچ بررسی و سوالی نمی شود» و ایشان فرمودند: «چون در لحظه شهادت همه سوالات را شهید پاسخ داده است» و این مقام والای شهید را نشان می دهد.

لاریجانی افزود: اگر در یک کشور مجاهدانی همانند فرزندان شما باشند، آن کشور همواره استقلال خویش را حفظ کرده و سربلند و سرافراز خواهد بود.

خانواده شهدا نیز در این دیدار ضمن تقدیر از رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید به جهت تکریم خاندان شهدا بیان داشتند: از این که یاد شهدا را زنده نگه می دارید و خانواده شهدا را ارج می گذارید تقدیر می کنیم و امیدواریم در مسیر خدمت به نظام و ولایت فقیه موفق و پیروز باشید.

پدر یکی از شهدا ضمن تقدیر از تلاش های مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در خدمت به خانواده شهدا و ایثاگران گفت: ایشان خود شهید زنده است و در جهت دیدار و تکریم و رسیدگی به خانواده معظم شهدا تلاش بسیاری دارد.

شهید سجاد طاهرنیا در تاریخ بیست و چهارم ماه رمضان سال گذشته بعد از 2 بار اعزام به درجه رفیع شهادت نایل آمد، زمان حضور ایشان در جبهه فرزند دومش به دنیا آمد و پدر قبل از دیدار فرزندش به شهادت رسید.

شهید قاسم غریب نیز در تیرماه سال 94 به شهادت رسید، از وی نیز 2 یادگار به جا مانده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز