ساعاتی پیش صورت گرفت ؛

دیدار شمخانی با نوری همدانی

۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۷۴۷۸۱
دیدار شمخانی با نوری همدانی
دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه دیدارهای خود با مراجع تقلید، با آیت‌الله نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ علی شمخانی در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از اخرین وضعیت کشور در ابعاد امنیتی، دفاعی، اجتماعی و اقتصادی اظهار داشت: در سایه امنیت کم نظیری که با برنامه ریزی و تلاش موثردستگاههای ذیربط در کشور حاکم است، زمینه توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف فراهم می‌باشد.

 دبیر شورای عالی امنیت ملی با قدردانی از رویکرد روشنگرانه و انقلابی آیت‌الله نوری همدانی افزود: کنگره عظیم اربعین فرصتی بی‌بدیل برای جلب توجه همه آزادیخواهان و ظلم ستیزان جهان به سوی یزیدیان زمان یعنی غاصبان قدس شریف و رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی است.

نوری همدانی نیز در این دیدار انقلاب اسلامی را هدیه‌ای الهی بر شمرد و اظهار کرد: ایستادگی در برابر نفوذ و تحمیل بیگانگان، توجه به قدرت مردم و ظرفیت‌های داخلی، احیاء فرهنگ جهاد و شهادت مهم‌ترین اصول تضمین کننده حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است.

وی مهم‌ترین تهدید امروز جهان اسلام را رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و یکی از شاخصه‌های انقلابی بودن را مخالفت و تداوم مبارزه همه جانبه با سلطه‌گری و ظلم این رژیم دانست.

نوری همدانی با اشاره به نقش تعیین کننده ولی امر در ایجاد انسجام و وحدت کلمه در جامعه افزود: در نظام ولایی شکل گیری دو قطبی و دو گانگی بی‌معنی بوده و مصداق کفران نعمت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز