دکتر روحانی در دیدار خانواده شهیدان لآلی:

خانواده شهدا و ایثارگران همواره نزد ملت ایران عزیز و بزرگوار هستند

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۸:۵۱
کد خبر: ۴۷۷۸۶۵
خانواده شهدا و ایثارگران همواره نزد ملت ایران عزیز و بزرگوار هستند
رییس جمهوری شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان ابراهیم و حسین لآلی، با پدر، مادر و دیگر اعضای خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد،  اظهارداشت: خانواده شهدا همواره برای همه مردم ایران عزیز و بزرگوارند چرا که با اهدای فرزندان و عزیزان خود کار بزرگی را در راه اسلام و دفاع از کشور و نظام به انجام رساندند.

رییس جمهوری دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان بوده  و در مسیر خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنیم.

محمد اسماعیل لآلی پدر شهیدان ابراهیم و حسین لآلی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت.

شهید ابراهیم لآلی در سال ٦١ در عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) و شهید حسین لآلی در همان سال و به فاصله ٦ ماه پس از شهادت برادر خود، در منطقه عین الخوش شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده معظم این شهیدان تقدیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز