حسن کامران با برنا مطرح کرد:

مبارزه با فساد دیر آغاز شد/ دیگر نمی‌شود چیزی را از مردم پنهان کرد

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۴:۰۲
کد خبر: ۴۸۱۴۱۳
مبارزه با فساد دیر آغاز شد/ دیگر نمی‌شود چیزی را از مردم پنهان کرد
نماینده سابق مجلس گفت: متاسفانه در کشور برخورد با فسادهای اقتصادی دیر هنگام آغاز شد. باید کسانی که اینگونه فسادهای گسترده دارند محاکمه و به مردم نشان داده شوند تا دیگران بدانند که نمی توانند به بیت المال دستبرد بزنند و کسی هم به آنها کاری نداشته باشد.

حسن کامران نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره تغییرات صورت گرفته در کابینه یازدهم با بیان اینکه یکی از اختیارات رئیس جمهوری تغییر در ساختار و بدنه کابینه  است گفت: تغییر وزرا یکی  از اختیارات دولت است و کسی هم نمی تواند مقابل آن بایستد، کما اینکه اگر بازهم نیاز به تغییرات باشد رئیس جمهوری آنها را باید انجام دهد.

وی تاکید: تغییر در کابینه در هر زمان می تواند اتفاق بیفتد حتی در آخرین ساعات از عمر دولت هم اگر نیاز باشد باید تغییرات صورت بگیرد و تغییرات صورت گرفته در کابینه از سوی رئیس جمهوری باید در زندگی و معیشت مردم اثر بگذارد.

کامران در پاسخ به این سوال که چند ماه مانده به انتخابات، دولت باید به چه مسائلی توجه کند، اظهار داشت: ارزیابی نیازهای اقشار مختلف جامعه از جمله مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از موضوعات مهم است که باید مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه "برخی ها به دولت انتقاد می کنند" افزود: نقد باید بی قصد و غرض و همراه باصداقت و بی طرف باشد.

نماینده سابق مجلس بااشاره به تحقیق و تفحص هایی که این روزها از سوی مجلس شورای اسلامی در حال پیگری است گفت: متاسفانه در کشور برخورد با فسادهای اقتصادی دیر هنگام آغاز شد. باید کسانی که اینگونه فسادهای گسترده دارند محاکمه و  به مردم نشان داده شوند تا دیگران بدانند که نمی توانند به بیت المال دستبرد بزنند و کسی هم به آنها کاری نداشته باشد.

وی یادآور شد: در آبان سال 93 در صحن علنی مجلس درباره حقوق ها تذکر دادم آنچه امروز به آن  خرده می گیرند و می گویند دیر اقدام شده است و معتقد هستند که باید زودتر انجام می شد.

کامران خاطر نشان کرد: در بحث علنی شدن فسادها ذکر این نکته ضروری است که اگر در گذشته خلافی صورت می گرفت شبکه های اجتماعی وجود نداشت و خلافکاران خود را زیر ذره بین نمی دیدند اما امروز این رسانه ها گسترش پیدا کرده اند و باید بدانیم دیگر از مردم نمی شود چیزی را پنهان کرد.     

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز