پروانه مافی در گفت و گو با برنا:

امروز مطهری و فردا نوبت شخص دیگری است/ باید مقابل بی قانونی ایستاد

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۹:۳۹
کد خبر: ۴۸۴۶۵۰
امروز مطهری و فردا نوبت شخص دیگری است/ باید مقابل بی قانونی ایستاد
نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در یکی از استان ها سخنرانی علی مطهری را لغو می کنند و فردا نوبت شخص دیگری است، باید مقابل این بی قانونی ایستاد.

پروانه مافی نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در واکنش به لغو سخنرانی علی مطهری با بیان اینکه نمایندگان مردم اگر نتوانند رو در رو با مخاطبان خود سخن بگویند پس چرا راهی مجلس شده اند، گفت: این گونه رفتارها توجیح ندارد، وزیر کشور باید پاسخ دهد که چرا نماینده ای مانند آقای مطهری در یکی از استان ها با وجود هماهنگی و مجوز نمی تواند به سخنرانی بپردازد؟

او ادامه داد: نمایندگان باید به چنین رفتارهایی واکنش نشان دهند، امروز نوبت مطهری است و فردا شخص دیگری، ما رای را از مردم گرفته ایم و باید پاسخگو آنها باشیم.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس یاد آور شد: اگر در دولت قبل این اتفاق ها می افتاد کسی انتظار پاسخگویی نداشت، زیرا بر اعمال و رفتارها کنترلی از سوی دولت وقت نبود، اما دولت تدبیر و امید که پشتوانه رای مردمی را دارد باید مقابل این رفتارهای خودسرانه بایستد.

مافی با اشاره به سخنرانی های آزادانه احمدی نژاد در استان های مختلف گفت: باید از کسانی پرسید که اجازه سخنرانی به این اشخاص معلوم حال را می دهند، مطهری نماینده مردم است این رفتارها صحیح نیست.

نظر شما
نظرات
مشهدي
|
-
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
بله بايد مقابل بي قانوني ايستاد بايد با برخورد بشه.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز