جلودارزاده در گفت و گو با برنا:

علی مطهری چه می خواست بگوید که نگذاشتند/ برخی سعی دارند با رفتارهای خودسرانه چهره نظام را مخدوش کنند

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۵:۱۲
کد خبر: ۴۸۴۶۶۵
علی مطهری چه می خواست بگوید که نگذاشتند/ برخی سعی دارند با رفتارهای خودسرانه چهره نظام را مخدوش کنند
نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در عصر ارتباطات آیا می توان مطلبی را از مردم پنهان کرد؟ چرا برخی سعی دارند با رفتارهای خودسرانه چهره نظام را مخدوش کنند؟

سهیلا جلودار زاده نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی در واکنش به لغو سخنرانی علی مطهری نایب رییس مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا گفت: یک اصل در هر حکومتی وجود دارد و آن این است که دانستن حق مردم، نماینده ای که با رأی مردم پا در بهارستان گذاشته چرا نمی تواند با موکلین خود به راحتی سخن بگوید؟ این قبیل رفتارها نقض آزادی بیان است که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر روی آن تاکید شده.

او تاکید کرد: اینکه نمی گذارند یک سخنرانی برگزار شود تنها یک لغو ساده نیست، در نظام سیاسی ما حرکتی رو به عقب است.

جلودارزاده با بیان اینکه مگر علی مطهری چه می خواست بگوید، که دوست نداشتند به گوش مردم برسد، اظهار کرد: کسانی که امروز این سخنرانی ها را بر هم می زنند باید صادقانه با مردم از طریق صدا و سیما حرف بزنند و بگویند که چرا نمی گذارند امثال مطهری سخنرانی کنند؟ چرا یک سوال بی جواب در افکار عمومی ایجاد می کنند؟

او خاطر نشان کرد: در عصر ارتباطات آیا می توان مطلبی را از مردم پنهان کرد؟ چرا برخی سعی دارند با رفتارهای خودسرانه چهره نظام را مخدوش کنند؟

او ادامه : این رفتارها فضای جامعه را به سوی دو قطبی شدن می کشاند، عده ای احساس می کنند حق شان ضایع شده و برخی دیگر خوشحال از این برخوردهای قهری هستند که درست نیست.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از قوه قضائیه در خواست می کنم که با چنین رفتارهای خودسرانه ای برخورد کنند.

جلودارزاده در پاسخ به این سوال که شخصی آزادانه در شهرهای بزرگ کشور به راحتی سخنرانی می کند در حالی که نماینده ملت نمی تواند، عنوان کرد: باید پرسید که چرا وقتی می دانیم حرکت بعضی ها جز لطمه زدن به نظام نیست باز هم اجازه می دهیم، در حالی نماینده مردم را مخلل آسایش و آرامش افکار عمومی می پندارند!

نماینده مردم تهران در پایان گفت: مردم به قیم احتیاجی ندارند باید زمام امور را به دست آنها سپرد، ملاک تشخیص اینکه چه کسی می تواند برایشان مفید باشد با آنها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز