طی یک عملیات گسترده؛

کنترل بلندی های النقار در دست ارتش سوریه

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۲:۲۱
کد خبر: ۴۸۶۲۵۸
کنترل بلندی های النقار در دست ارتش سوریه
ارتش سوریه و نیروهای مسلح این کشور توانستند با انجام یک عملیات گسترده منطقه استراتژیک مهمی در حومه شمالی قنیطره در جنوب سوریه را به دست بگیرند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا،  یک منبع نظامی در گفت‌وگو با خبرگزاری سانای سوریه عنوان داشت: نیروهای سوری توانستند کنترل بلندی‌های النقار غربی واقع در حومه شمالی قنیطره را بعد از هدف قرار دادن آخرین مواضع گروه تروریستی جبهه النصره به دست بگیرند.

وی در ادامه افزود: یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح با همکاری گروه‌های دفاع مردمی با انجام یک عملیات گسترده در حومه شمالی قنیطره توانستند کنترل منطقه النقار غربی واقع در شرق طرنجه به دست بگیرند.

این منبع نظامی عنوان داشت: در جریان این عملیات گسترده تعداد زیادی از عناصر گروه‌های تروریستی به هلاکت رسیده و سلاح‌ها و تجهیزات نظامی آنها مورد هدف قرار گرفت. اهمیت استراتژیک منطقه النقار در این مسئله نهفته است که این منطقه بر خندق حفر شده توسط تروریست‌ها به عمق دو متر، تسلط دارد و به دست گرفتن کنترل آن مانع می‌شود که تروریست‌ها وارد مسیر حضر شوند. در همین راستا در جریان عملیات یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح در شهر دیر الزور و حومه آن دستکم ۳۰ تروریست داعشی که نام آنها در لیست بین المللی تروریست‌ها قرار داشت کشته شدند.

یک منبع نظامی عنوان داشت: در جریان عملیات نیروهای ارتش در شرق دیر الزور دستکم ۲۰ تروریست کشته شدند و در جریان درگیری‌ها در اطراف فرودگاه نظامی دیر الزور ۱۰ تروریست دیگر به هلاکت رسیدند. همچنین به دنبال درگیری میان نیروهای ارتش و افراد مسلح وابسته به گروه تروریستی جیش الفتح دستکم ۵۰ تن از این نیروهای تروریستی در حومه شمال حماس کشته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز