هنگام سخن گفتن از دلایل حادثه قطار سمنان؛

بغض وزیر راه در آنتن زنده خبر شکست

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۴:۰۱
کد خبر: ۴۸۶۹۱۴
بغض وزیر راه در آنتن زنده خبر شکست
وزیر راه و شهرسازی درگفت وگوی زنده با خبرنگار شبکه یک هنگام سخن گفتن از دلایل حادثه قطار سمنان بغضش شکست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «عباس آخوندی» در این گفت وگوی زنده ضمن تسلیت این حادثه به ملت ایران گفت: که من به دلیل این که یک رگ تبریزی دارم می خواهم خدمت همشهریان خودم هم تسلیت بگویم و در این هنگام بغض گلویش را فشار آورد و لحظاتی از صبحت باز ماند.

وی گفت: ما تمام سیستم های ایمنی را کاملا به صورت اتوماتیک در مسیرهای راه آهن مستقر کردیم و یک سیستم تمام اتوماتیک کنترل قطار و سیستم کنترل مزکزی سیر و حرکت را دراین مسیر به کار گرفته ایم تا از خطای انسانی کاسته شود و سیستم آی تی باشد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: خوشبختانه در ساعت 6 و 32 دقیقه که قطار اول به دلیل مشکلات فنی متوقف می شود، بلافاصله سیستم مرکزی تراک های قبلی را قرمز می کند و حتی قطار سمنان را در ساعت 7 و 13 دقیقه کاملا متوقف می کند.

وی گفت: امیدواریم کمیسیون سوانح برای ما روشن کند که بر اساس مذاکراتی که بین لوکوموتیوران و مرکز کنترل ترافیک صورت می گیرد و او اعلام می کند که سیستم را خاموش کن و حرکت کن، این خطا چرا اتفاق افتاده و ناشی از چه بوده است.

آخوندی افزود: در مسیسر تهران مشهد حدود 13 میلیون نفر درسال رفت وآمد دارند و تمام کارها هوشمند است.

وی افزود: ما دیروز سرکشی به افراد اسیب دیده شتافتیم و در بیمارستان سمنان از آنان ملاقات و عیادت کردم خوشبخاته وضعیت شان حالت خطرناکی نبود.

آخوندی گفت: در خصوص این سانحه سه نفر درمنطقه سمنان وشاهرود فعلن بازداشت شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز