مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:

ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی به ۹۵ درصد می‎رسد

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۹:۵۴
کد خبر: ۴۹۵۹۵۸
ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی به ۹۵ درصد می‎رسد
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از بهره بمندی 16 هزار و ٨٠٧ خانوار روستایی این استان، از نعمت گاز تا نیمه نخست سال آینده، خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، "غلامعباس حسینی"، در این خصوص، گفت: با گاز رسانی به این روستاها، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی به ۹۵ درصد می‎رسد.


وی همچنین از توسعه گاز رسانی در دیگر مناطق استان خبر داد و گفت: هم اکنون یکی از طرح‌های مهم در حال اجرا، گازرسانی به شهرها و روستاهای بخش ارم، بوشکان و تنگ ارم است.


حسینی ادامه داد: با اجرای ۱۵۰ کیلومتر شبکه شهری و روستایی و نیز ۷۵ کیلومتر خط انتقال، طرح‌های گاز رسانی به مناطق یادشده اجرایی می‎شود.


مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ، یادآور شد: گازرسانی به این مناطق با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار اجرا و زمینه برخورداری هفت هزار خانوار از نعمت گاز فراهم می شود.


به گفته وی، تاکنون ۳۳ شهر و ۲۴۵ روستای استان با اجرای بیش از چهار هزار و ٩٧٦ کیلومتر شبکه شهری و روستایی و افزون بر ۳۵۹ کیلومتر خط انتقال زیر‎‎پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‎اند.


حسینی تاکید کرد: توسعه گازرسانی در مناطق دور افتاده استان بوشهر، افزایش نصب انشعابات، افزایش شمار مشترکان عمده صنعتی و … از دیگر برنامه‎های مهم پیش روی این شرکت به‌شمار می رود که به طور جدی در حال اجراست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز