غفوری فرد در گفت و گو با برنا:

گزینه مورد نظر من برای ریاست جمهوری فاطمه رهبر است/ با همه توان از آقای میرسلیم حمایت می‌کنیم

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۹:۳۴
کد خبر: ۵۰۱۴۵۶
گزینه مورد نظر من برای ریاست جمهوری فاطمه رهبر است/ با همه توان از آقای میرسلیم حمایت می‌کنیم
حزب موتلفه گفت: آقای میرسلیم را برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرده و با همه توان از این فرد حمایت کنیم.

«حسن غفوری‌فرد» عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا پیرامون انتخابات سال 96 گفت: از سالها  قبل در حزب موتلفه اسلامی این بحث مطرح بود که مهم ترین وظیفه یک حزب انتخابات و معرفی نامزد انتخاباتی است. در این دوره از رقابت‌ها تصمیم گرفته شد با انتخاب کاندیدای مطرح حزب به بحث و گفت و گو با دیگر احزاب اصولگرا بپردازیم. بر این اساس آقای میرسلیم را معرفی کرده و قرار است با همه توان از این فرد حمایت کنیم.

او ادامه داد: بحث بر سر ورود آقای قالیباف و زاکانی و دوستان دیگر هم است اما در نهایت امید داریم بتوانیم یک نفر را برای رقابت‌های نهایی معرفی کنیم و در این دوره با یک رویکرد تک‌صدایی پیروز جلو برویم.

غفوری فرد با اشاه به تشکیل جبهه مردم انقلاب اسلامی مطرح کرد: تشکیل این جبهه از سوی خود اصولگرایان بوده و از آن ها حمایت می‌کنیم. در نهایت با این کار تلاش می کنیم تا با کمک آنها به یک کاندیدای واحد برسیم.

عضو حزب موتلفه با تاکید بر اینکه "برای معرفی کاندیدای خانم، منتظر نظر قطعی شورای نگهبان هستیم" گفت: حضور در انتخابات صرف مرد بودن نمی‌تواند دلیل کافی برای صلاحیت باشد. در حال حاضر تعریف دقیقی از رجل سیاسی نیست اما ظاهرا تاکنون تنها مردها توانسته‌اند در تعریف رجل سیاسی وارد انتخابات شوند.

غفوری فرد در خاتمه گفت: اگر قرار باشد یک زن را برای ریاست جمهوری معرفی کنم، گزینه مورد نظر من "خانم رهبر"  است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز