پیام تسلیت اکبر ترکان به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی:

آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره پیشقدم در پذیرش مسئولیت‌هاى خطیر بودند

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۰۳۹۲۹
آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره پیشقدم در پذیرش مسئولیت‌هاى خطیر بودند
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی رحلت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن پیام اکبر ترکان به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
"والسابقون السابقون * اولئک المقربون"
چه دشوار است باور و تحمل این خبر جانگداز...

عروج ملکوتى بزرگمرد تاریخ ایران، بزرگمردى که عمر پر برکت خود را در راه اعتلا و سربلندى کشورش سپرى نمود و تا آخرین لحظه حیات شجاعانه مبارزه کرد.

مبارزات شجاعانه و دین محور حضرت آیت الله هاشمى رفسنجانى در دوران رژیم طاغوت  و نقش برجسته ایشان در شکل گیرى و استقرار جمهورى اسلامى و همراهى حضرت امام راحل از دوران پیش از انقلاب، ایشان را چهره  شاخص و بی بدیل انقلاب اسلامی  نمود.

آیت الله پس از انقلاب نیز همواره پیشقدم در پذیرش مسئولیت هاى خطیر بودند و با تمام توان براى تثبیت وتوسعه  انقلاب تلاش کردند. در طول جنگ تحمیلى نیز بعنوان فرمانده جنگ ،یک لحظه از مبارزه بازنمانده و  شجاعت، درایت و ذکاوت سیاسى خویش را در عرصه مقاومت و دفاع از اسلام عزیز و کشوربه اثبات رساند. 

با پایان یافتن جنگ تحمیلى زره از تن کند و رداى کار پوشید و براى بازسازی وآبادانى کشورش قدم در مسیر سازندگى نهاد و شد سردار سازندگى... بى تردید ایران اسلامى نام پرآوازه فرمانده دوران دفاع مقدس و سردار بزرگ سازندگى را با افتخار بر تارک جبین خود به همراه خواهد داشت.

مظلومیت "امیرکبیر زمان" در دوره مهجوریت و تلاش براى حفظ خط اعتدال و مرارت هایى را که در راستاى تحقق این تفکر متحمل گردید، فصل زرینى را در تاریخ زندگی ایشان ثبت کرده است.

احیاى تدبیر در دولت و مدیریت همراه با عقلانیت در حوزه اجرایى از شاخصه هاى بارز آیت الله در عرصه سیاست و احیاى امید و دین دارى، استوارى در اسلام ناب محمدى، مداومت در دین مدارى تلاش در تدوین تفسیر قرآن ونگارش تاریخ دقیق و تاکید بر اصول اصلى انقلاب اسلامى"استقلال، آزادى، جمهورى اسلامى"، باورِ صادق ایشان بود.

آیت الله هاشمى رفسنجانى در همه  زمانهای حساس به تناسب وضرورت دین خود را به اسلام و انقلاب با تحمل هزینه های گزاف ان ادا کردند.
بارى..، بسیار تلخ و دشوار است باور و تحمل رحلت این مجاهد نستوه..

در نهایت تاسف این  ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبرى، ریاست محترم جمهورى، ملت شریف ایران، جامعه روحانیت و بویژه بیت معزز هاشمى رفسنجانى تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت براى آن عالم ربانى علو درجات خواستارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز