با هدف کنترل قیمت صورت می گیرد؛

گوشت گوسفندی به قیمت هر کیلو ۳۱ هزار تومان

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۰:۱۵
کد خبر: ۵۱۹۹۵۵
گوشت گوسفندی به قیمت هر کیلو ۳۱ هزار تومان
در حالی که به سنت هر ساله در آخرین ماه های سال قیمت گوشت قرمز رو به افزایش است، برنامه ریزی برای عرضه گوشت شقه گوسفند به قیمت 31 هزار و 500 تومان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، براساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی مقرر است از این هفته با هدف کنترل قیمت گوشت گوسفندی در بازار، عرضه گوشت داخلی و وارداتی گرم و نیمه گرم و همچنین دام زنده در دستور کار قرار گیرد .

 بر این اساس شرکت پشتیبانی امور دام نیز عرضه گوشت درجه یک گوسفندی را با قیمت متعادل 31 هزار و 500 تومان در دستور کار قرار داده است. این شرکت عرضه گوشت شقه بدون دنبه گوسفندی را در دستور کار قرار داده است و مقرر است ایران از کشورهای طرف قرارداد واردات گوشت، مانند ارمنستان اقدام به واردات گوشت گوسفندی کند.

 مسئولان وزارت جهاد کشاورزی بر این اعتقادند که با اقداماتی که در دستور کار قرار دارد، قیمت گوشت گوسفندی در هفته جاری به تعادل برسد.

 قیمت گوشت گوسفندی مدتی است در بازار افزایش یافته است. بررسی ها نشان می دهد قیمت ها در مناطق مختلف شهر تفاوت چشمگیری با هم دارند با این حال آخرین گزارش ارائه شده از سوی بانک رمکزی نشان می دهد قیمت این ماده غذایی در حدود 42 تا 46 هزار تومان در هر کیلوست که با اقدامات صورت گرفته کاهشی قابل توجه را تجربه خواهد کرد. هر کیلو گوشت گوساله نیز 33 تا 36 هزار تومان در بازار قیمت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز