سعیدی در گفتگو با برنا:

فضای مجلس به نفع آخوندی است

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۵:۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۲۲۲۱۱
فضای مجلس به نفع آخوندی است
نماینده مردم تهران گفت: من فضای مجلس را به نفع آقای آخوندی می بینم و بعید می دانم این استیضاح منجر به تغییر ایشان شود.

«فاطمه سعیدی» نماینده مردم تهران و عضو هیأت رییسه فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با تاکید بر اینکه فراکسیون امید مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی است، گفت: در شرایطی که دولت یازدهم به پایان عمر خود نزدیک می شود، این استیضاح نه تنها باری از مشکلات برنمی دارد بلکه موجب بلاتکلیفی در یکی از وزارتخانه های مهم کشور خواهد شد.

فاطمه سعیدی ادامه داد: معتقدم در میان وزرای آقای روحانی وزیر راه و شهرسازی با اقداماتی که در زمینه نوسازی ناوگان ریلی و هوایی انجام داده، یکی از وزرای موفق است.

او در مورد علت استیضاح گفت: موضوع راه، عمران و شهرسازی یکی از مسایلی است که همواره مورد توجه بوده و طبیعی است در حوزه های انتخابیه مطالباتی از این منظر وجود داشته باشد. این مطالبات گاهی خود را به صورت استیضاح نشان می دهد. بعد از حادثه قطار نیز این موضوع پررنگ تر شد اما استیضاح آخوندی و به مجلس کشاندن آن در شرایط کنونی صورت خوشی ندارد.

سعیدی بااشاره به فضای مجلس در خصوص استیضاح آخوندی گفت: در فراکسیون امید که احزاب به صورت تشکیلاتی عمل می کنند، برخی از اعضا امضای خود را پس گرفتند. من فضای مجلس را به نفع آقای آخوندی می بینم و بعید می دانم این استیضاح منجر به تغییر ایشان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز