موسوی در گفتگو با برنا:

حادثه ریلی بهانه‌ای برای استیضاح آخوندی است/ وزیر روز یکشنبه از اتهامات مبرا خواهد شد

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۷:۲۰
کد خبر: ۵۲۲۳۳۰
حادثه ریلی بهانه‌ای برای استیضاح آخوندی است/ وزیر روز یکشنبه از اتهامات مبرا خواهد شد
عضو کمیسیون عمران گفت: در جلسه استیضاح وزیر عملکرد او بهتر بررسی خواهد شد و من یقین دارم در این بررسی ها انبوهی از اتهامات از ایشان ساقط خواهد شد.

«ابوالفضل موسوی» عضو کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا پیرامون استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی به عنوان بزرگترین وزارت خانه به طور مستقیم با مردم در ارتباط است. در این موقعیت اگر قرار باشد وزیر مربوطه را استیضاح کنیم، وزرات خانه ای با 13 معاونت با گرایش های مختلف به چالش کشیده خواهند شد و در پی آن خدماتی که باید از سوی این آنها به مردم در ابتدای سال 96 اعطا شود، قطع یقین مختل می شود.

او ادامه داد: به نظر من در چنین موقعیتی شرایط و صلاح مردم در استیضاح وزیر نیست. البته باید توجه کرد که در پایان فعالیت دولت یازدهم قرار داریم و ممکن است با این عملکرد مجلس وزارت خانه مهم در پایان سال و در آستانه تعطیلات نوروز بدون وزیر اداره شود. 

عضو کمیسیون عمران گفت: باتوجه به کارکرد وزرات خانه راه و شهرسازی در 4 سال گذشته، می‌توان نمره خوبی به وزیر داد و به گمانم عده ای بر موفقیت های ایشان چشمان خود را بسته اند. 

موسوی بیدکی با اشاره به اینکه "روز یکشنبه عملکرد آخوندی بهتر بررسی خواهد شد" گفت: من یقین دارم در جلسه استیضاح، انبوهی از اتهامات از ایشان ساقط خواهد شد.

نماینده مردم یزد در پایان گفت: حوادث اخیر که در جاده و ریل اتفاق افتاد بسیار ناراحت کننده بود. حوادث مذکور بهانه ای شد که آقای آخوندی میان بازی سیاسی عده از نمایندگان قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز