رحمانی فضلی:

۲۰۰ میلیون برگ تعرفه برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت آماده شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۱:۴۲
کد خبر: ۵۳۲۵۴۸
۲۰۰ میلیون برگ تعرفه برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت آماده شد
وزیر کشور گفت: ۲۰۰ میلیون برگ تعرفه برای برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت سال آینده آماده شده است که تحت شرایط ویژه ای نگهداری و به حوزه ها ارسال می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: همه تمهیدات قانونی برگزاری انتخابات در بخش انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس پیش بینی شده است. 

وی بیان کرد: هر کدام از این انتخابات ها با قانون و فرایند خاصی برگزار می شود که در این ارتباط هماهنگی های لازم با دستگاههای مرتبط در حوزه نظارت شکل گرفته است. 

رحمانی فضلی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی کار نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر روستا و شورای نگهبان نیز کار نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس( در چهار حوزه) را عهده دار هستند. 

وی با اشاره به برگزاری کمیته های امنیتی انتخابات گفت: همه تلاش ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، دیدنی و با قابلیت طرح در سطح جهان است. 

رحمانی فضلی یادآور شد: با فعال شدن کمیته تبلیغات انتخابات، این کمیته برای اطلاع رسانی برنامه های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به فعالیت خواهد پرداخت. 

وی یادآور شد: از ۳۰ اسفند نام نویسی از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا و از ۲۲ فروردین نیز نام نویسی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود. 

رحمانی فضلی در باره الکترونیکی برگزار کردن انتخابات گفت: بصورت موردی انتخابات شوراهای شهر و روستا در ۱۰هزار شعبه الکترونیکی برگزار می شود تا از این طریق برای برگزاری انتخابات های آتی بصورت الکترونیک آمادگی لازم حاصل شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز