دستور کار جلسات علنی مجلس اعلام شد؛

وزرای نفت و اقتصاد به مجلس می‌روند

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۴۱۲۳۷
وزرای نفت و اقتصاد به مجلس می‌روند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری میزبان زنگنه و طیب‌نیا وزرای نفت و امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سوال 15 نماینده مجلس هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی خواهند داشت و موارد مختلفی را نیز در دستور کار دارند.

بر این اساس نمایندگان مجلس رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه هوای پاک را به عنوان اصلی ترین موضوع در دستور کار خود، ادامه می دهند.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح تنقیح قوانین مالیاتی کشور، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت دو جانبه در امور کیفری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره جنوبی و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمان بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره جنوبی از دیگر موارد در دستور کار نمایندگان است.

همچنین گزارش کمیسیون انرژی درباره طرح اصلاح ماده (1) قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت نیز از موارد دیگر دستور کار وکلای ملت قرار دارد.

همچنین قرار است سؤالات چهارده تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی (یک فقره سؤال) و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌ شهر، برخوار و میمه (یک فقره سؤال) از وزیر نفت و سؤالات جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات (سه فقره سؤال) از وزیر امور اقتصادی و دارایی در صحن مجلس مطرح شود.

با توجه به اینکه مجلس هفته آینده دو روز یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی خواهد داشت و در صورت اتمام دستورات فوق، مواردی چون گزارش کمیسیون عمران در مورد نحوه اجرای ماده(70) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2)، گزارش کمیسیون انرژی در مورد بحران اخیر بروز ریزگردها، قطعی آب، برق و مخابرات در استان خوزستان، گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد (تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی) کشور و میزان انطباق آن با اهداف پیش بینی شده برای این مناطق در پنج سال اخیر نیز در نوبت رسیدگی نمایندگان قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز