دقایقی قبل؛

رحمانی فضلی دستور آغاز انتخابات را صادر کرد

۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۴۲۹۴۴
رحمانی فضلی دستور آغاز انتخابات را صادر کرد
وزیر کشور دقایقی قبل دستور آغاز انتخابات ریاست جمهوری را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات خبرگزاری برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نخستین دقایق شروع ثبت نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با تبریک میلاد با سعادت امام علی(ع) اظهار داشت: امروز 22فروردین، خداوند متعال توفیق داده است که ملت عزیز ایران در نعمت استقلال و آزادی و تعیین سرنوشت خود و کشور، اراده شرکت در انتخابات بزرگ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد.

وزیر کشور ادامه داد: این نعمت الهی که به یمن امامان، مردممان و انقلاب اسلامی، توفیق آن را پیدا کرده ایم که اگر شبانه روز هم شکر کنیم باز هم جای شکر باقی است.

وی گفت: مردم سالاری دینی الگویی از حکومت اسلامی و تعالی انسان با آموزه های دینی است و به همه فرمانداران در سراسر کشور شروع مراحل انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران که امروز با ثبت نام آغاز می شود را اعلام می کنم.

رحمانی فضلی ابراز امیدواری کرد: همه مسئولان اعم از مجریان و ناظران و همه کسانی که به ما در این امر کمک می کنند، رسانه ها، مطبوعات، رادیو ، تلویزیون، قوه قضائیه و نیروی انتظامی و همه دستگاه ها در این امر خطیر ضمن حفظ رعایت کامل بی طرفی و مر قانون در امر برگزاری سلامت، نشاط، قانونی بودن و مشارکت بالا همکاری و کمک لازم را انجام دهند.

وی در پاسخ به سوالی درمورد شرایط انتخابات و ثبت نام کنندگان گفت: شرایط را قانون مشخص کرده است.

وزیر کشور همچنین با تاکید بر اینکه تبلیغات روزدهنگام تخلف است و باید مراعات شود گفت: همه اشخاص و حامیان دیگر، منجمله رسانه های منتسب به افراد و رسانه هایی که به هر نوعی از بودجه عمومی استفاده می کنند شامل استفاده از بیت المال می شوند، خلاف است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در روز 29 اردیبهشت به صورت همزمان برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز