اعضای جدید شورای مرکزی حزب کارگزاران مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۹:۵۵
کد خبر: ۵۴۴۴۵۰
اعضای جدید شورای مرکزی حزب کارگزاران مشخص شدند
حزب کارگزاران در کنگره خود که روز جمعه 25 فروردین ماه برگزار شد، اعضای جدید شورای مرکزی را مشخص کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اسفندماه سال گذشته بود که رسانه ها خبر از برگزاری کنگره حزب کارگزاران در روزهای نوزدهم و بیستم همان ماه را دادند اما کمی بعد، خبر لغو برگزاری این کنگره منتشر شد و البته دلیل آن محدودیت زمانی ذکر شد و پیرو آن روابط عمومی این حزب اعلام کرد که این کنگره در اواخر ماه فروردین برگزار خواهد شد که چنین هم شد و روز جمعه  25 فروردین ماه، کنگره حزب کارگزاران سازندگی برگزار شد. با توجه به اینکه 12نفر در انتخابات کنگره قبلی به عضویت شورای مرکزی درآمده بودند و عضویتشان به تایید رسیده بود.

در کنگره روز جمعه نیز پس از برگزاری انتخابات، 23 نفر دیگر از اعضای جدید شورای مرکزی مشخص شدند و بدین ترتیب، جمع 35نفره شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تکمیل شد. بر اساس با افزوده شدن 23 نفر جدید به شورای مرکزی  حزب جمع 35نفره آن متشکل از افراد ذیل شد: محسن هاشمی، علی هاشمی، اسفندیار عشوری، طاهریان، جهانبخش خانجانی، محمود علیزاده طباطبایی، سید حسین مرعشی، غلامحسین کرباسچی، سید افضل موسوی، محمد قوچانی، غلام عباس آقا علیخانی، علی محمد نمازی، غلامرضا پناه، علی جمالی، علیرضا سیاسی راد، جلیل رحیمی جهان آبادی، محمدرضا علی حسینی، هدایت الله آقایی، سیدعبدا... حسینی، محمدمهدی بهزادیان، بهرام فیاضی، ناهید تاج الدینی،طاهره میرسادرو، رضا امراللهی، یدا... طاهرنژاد، عبدالرضاهاشم زایی، جبارزاده، خانم ها ترکان، امانی، مقیمی، فائزه هاشمی، پروانه مافی.

کرباسچی در مقام دبیرکل حزب کارگزاران در این کنگره اظهار کرد: علت حضور پرتعداد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوی و سخره گرفتن انتخابات، نداشتن احزاب است و دموکراسی به یک جوک تبدیل شده است.

وی افزود: ثبت‌نام امثال الله‌کرم در انتخابات نشان دهنده این است که آنها به دموکراسی و تحزب اعتقاد پیدا کرده‌اند. کرباسچی همچنین تأکید کرد که در هر شرایطی نباید انتخابات تحریم شود و به همت کارگزاران این موضوع نهادینه شده است. در این کنگره فائزه هاشمی و غلامحسین کرباسچی به سخنرانی پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز