بدل سازی انتخاباتی

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۲:۱۲
کد خبر: ۵۴۶۸۶۲
بدل سازی انتخاباتی
شخصیت های اولیه انقلاب از جمله افرادی هستند که بعضی از آنها تبدیل به الگو و برند جمهوری اسلامی ایران شده اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ابراهیمی سوته عضو انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی در کانال تلگرام خود نوشت: شخصیت های مهم فکری و اجرایی که با داشتن کوله باری از دانش و تجربه و عملکرد خالصانه خود در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی و نظام سیاسی آن توانستند با عملکرد و جانفشانی خود الگوی مناسبی را در ذهن ملت ایران از خود به یادگار بگذارند .

شهیدانی همانند مطهری ،شریعتی ،بهشتی و رجایی و باهنر...سرمایه های معنوی کشور هستند که نسل جوان ما باید با مطالعه از افکار و اندیشه و عملکرد این بزرگان آنها را سرمشق حرکت خویش قرار دهند.

مدتی است که سیاست بازان عرصه قدرت که خود هیچ نشان و ثمری در عملکرد خویش نزد ملت ندارند برای شخصیت سازی سیاسی متوسل به بدل سازی انتخاباتی شده اند و هر بار برای پوشش ضعف های خویش پشت یکی از چهره‌های محبوب ملت سنگر می گیرند و بعد از کسب آرای مردم  هیچ نشانی از افکار و رفتار و منش آن شخصیت در عملکرد آنها پیدا نمی شود.

زمانی برای کسب اعتماد مردم از اخلاص و سلامت شهید رجایی بهره بردند و مایه گذاشته اند . مردم به خیال پاک دستی به آنها رجوع کردند که بعد از مدتی  مشخص شد بیشترین اختلاس تاریخ در دولت پاک دستان اتفاق افتاده است.

این ایام و این روزهای پر هیاهوی تبلیغاتی  کاملا آشنا است. شیوه تبلیغات و گفتمان  کاندیداهای ریاست جمهوری باید به گونه ای باشد که با شعور افکار عمومی بازی نشود. شخصیت سیاسی که خود بیش از ۳۰ سال سابقه مدیریت در این کشور داشته اند ، به جای اینکه باید از  عملکرد و برنامه خویش به مردم دفاع  کنند پشت سر نام و تصویر شهید بزرگوار آیت الله بهشتی سنگر می گیرند !!

به راستی !!!

می خواهیم بدانیم شما چه نسبت فکری با شهید بهشتی دارید ؟ می خواهیم بدانیم با وجود  این همه فساد و فقر در جامعه  شما به عنوان یکی از مدیران  دستگاه قضایی و نظارتی در چند دهه گذشته  چه اقدامات مناسبی را انجام دادید؟ ملت باید بداند که  چه مقدار از الگو های فکری و رفتاری شهید بهشتی در کارنامه شما وجود دارد ؟ شما به عنوان مدیر ارشد دستگاه قضایی چه اقدامات قضایی و پیش گیرانه از فساد دولت گذشته در کارنامه خود دارید؟

آنچه در روز ثبت نام دیدیم همراهان شما از دولت مردان اقای احمدی نژاد بودند، آیا سبک و روش گزینش مدیران شما هم مثل دولت ایشان خواهد بود؟

همه مردم ایران برای شهید مظلوم دکتر بهشتی به دلیل افکار و منش ایشان احترام فراوان قایل هستند تمنا داریم به جای تصویر سازی از خود به واسطه تمثال شهید بهشتی به سوالات فراوان از خود و برنامه خود سخن بگویید.

کلام اخر:

اینکه به همه کاندیداهای محترم ریاست جمهوری عرض می کنم تا  فهم و شعور ملت را با بدل سازی انتخاباتی به بازی نگیریم که فردایی هم باید پاسخگوی مردم بود.

ابراهیمی  سوته

بیست و نهم فروردین نود و شش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز