حجت الاسلام عباس زاده:

آقای روحانی؛ کلید شما، کلید نبود، شاه کلید بود/ مطمئن باشید تلاش مجاهدانه شما مورد قدردانی و حمایت قاطبه ملت شریف ایران است/ دولت یازدهم آهسته اما قاعده‌مند عمل کرد

۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۱:۰۹
کد خبر: ۵۴۷۱۴۷
آقای روحانی؛ کلید شما، کلید نبود، شاه کلید بود/ مطمئن باشید تلاش مجاهدانه شما مورد قدردانی و حمایت قاطبه ملت شریف ایران است/ دولت یازدهم آهسته اما قاعده‌مند عمل کرد
حجت الاسلام دکتر عباس عباس‌زاده در نشست صمیمی جمعی از مردم، نخبگان فرهنگی و اجتماعی استان آذربایجان شرقی با حضور رییس جمهوری گفت:

حجت الاسلام دکتر عباس عباس‌زاده، استاد دانشگاه تبریز در نشست صمیمی جمعی از مردم، نخبگان فرهنگی و اجتماعی استان آذربایجان شرقی با حضور رییس جمهوری گفت: آقای رییس جمهور! ما به شما دو تشکر بدهکاریم، تشکری بابت پذیرش مسئولیت سنگین ریاست جمهوری در دوره جاری و تشکری برای ثبت نام در دوره بعدی؛ تشکر اول از این جهت است که همه می‌دانیم شما در چه شرایطی کشور را تحویل گرفتید.

وی افزود: شما در شرایطی کشور را تحویل گرفتید که شش قطعنامه شورای امنیت و ۱۲ قطعنامه شورای حکام بر کشور سایه انداخته بود. کشور در تحریم بود و در رکودِ تورمی به سر می‌برد، فساد سیستمی ایجاد شده، بدهی دولت بالا رفته، صرافی‌های جزء، کار بانک مرکزی را انجام می دادند. سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، منحل شده بود. مردم تورم ۴۶ درصدی را شاهد بودند و در ناصرخسرو به دنبال داروهای گران‌قیمت و حتی تاریخ گذشته می‌گشتند. رشد اقتصادی به منفی ۶ درصد و قیمت سکه و ارز به اوج خود رسیده بود و خبری از ثبات قیمت‌ها نبود. حمل و نقل و بیمه کشتی‌ها و جابجایی ارز و صدور نفت و گاز و پتروشیمی هم با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود. آقای رییس جمهور، کلید شما، کلید نبود، شاه کلید بود.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: در چهار سال گذشته، شما با عنایت پروردگار و پشتیبانی مردم و رهبری توانستید قطعنامه‌ها را یک جا لغو نموده و کشور را از ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل خارج کنید. تورم را تک رقمی کرده و صدور نفت و گاز و پتروشیمی را از سر بگیرید. این شما بودید که برای نخستین بار پس از انقلاب تراز تجاری ایران را در میزان صادرات و واردات مثبت کردید. در دوره شما تولید گندم یک بار دیگر به خودکفایی رسید، شما توانستید ۱۵ میلیون نفر محروم از خدمات بیمه‌ای را تحت پوشش بیمه رایگان سلامت در آورید. شما سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را احیاء نموده، حقوق‌های نجومی را به بیت‌المال برگرداندید و گفتمان اعتدالی را حاکم نموده و عقلانیت را به جای خرافه‌گرایی نشاندید.

دکتر عباس زاده افزود: امروز وظیفه ما صیانت از این توفیقات گرانمایه در بستر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است. مطمئن باشید تلاش مجاهدانه شما مورد قدردانی و حمایت قاطبه ملت شریف ایران است.

وی تاکید کرد: دولت یازدهم آهسته اما قاعده‌مند عمل کرد. طولی نخواهد کشید که منتقدان امروز دولت، تأثیر تلاش‌های دولت مردان را برای ساختن ایرانی آباد و آزاد، لمس خواهند کرد. دولت یازدهم، نماد ایجاد اصلاحات فراگیر با تکیه بر اصول انقلاب اسلامی بود؛ چرا که سکاندار آن، یک اصولگرای اصلاح طلب بود و از همه ظرفیت نیروهای انقلاب استفاده کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین عباس زاده ادامه داد: آقای رییس جمهور! در طول دوره بعدی ریاست جمهوری نیز همراه و پشتیبان شما خواهیم بود؛ چرا که شما را حقوقدان، محقق، مجتهد، انقلابی، فرمانده جبهه‌های جنگ و نماد اعتدال ملت ایران می‌شناسیم. فردی که تجربیات فراوانی کسب نموده و از آنجا که این تجربیات، سرمایه اجتماعی و ملی به حساب می‌آید، قصد داریم از آن استفاده کنیم. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، تبریز، شهر اولین‌ها به شهر بهترین‌ها تبدیل شود. باش اوجا ایران؛ آباد آذربایجان.

 

نظر شما
نظرات
دانشجو
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
زنده باد برنا. زنده باد عباس زاده. زنده باد روحانی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز