فیض‌الله عرب‌سرخی:

اقدامات دولت یازدهم در ریل اصلی در حرکت است/ رفتار کاندیداها زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم خواهد کرد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۵:۳۶:۲۹
کد خبر: ۵۵۰۳۳۱
اقدامات دولت یازدهم در ریل اصلی در حرکت است/ رفتار کاندیداها زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم خواهد کرد
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رفتارهای فعالان سیاسی، احزاب، دستگاه تبلیغاتی و رسانه ملی باید به نحوی باشد که امید در جامعه تزریق شود و از برخوردهایی که امید به حل آن مشکلات از مسیر انتخابات نیست، پرهیز شود.

«فیض‌الله عرب‌سرخی» فعال سیاسی اصلاح طلب درباره علت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 و مهمترین دستاورد دولت یازدهم گفت: به نظر من مهمترین کار دولت، قرار دادن اقدامات در ریل اصلی برای حرکت در مسیر صحیح است. دولت نهم و دهم سازمان مدیریت و برنامه ریزی را منحل کرد و نظام صحیح بودجه ریزی را کنار گذاشت و نیروهای با تجربه را حذف کرد. در راستای این اقدامات، دولت از مسیر حرکت براساس برنامه خارج شد و امکان نظارت از بین رفت و زمینه فساد در کشور فراهم شد.

 عرب سرخی ادامه داد: دولت برنامه های مهم و موثر زیادی را آغاز کرده و بخشی از آنها به ثمر رسیده و بخشی از این اقدامات هم در میانه راه است. فرصت چهار ساله دوم زمانی است که مهمترین برنامه های دولت به بار می نشیند. فراموش نکنیم که دولت ها مبنای حرکت خود را براساس دو دوره و مجموعا هشت سال تعریف می‌کنند و دولت «تدبیر و امید» هم از این قاعده مستثنی نیست.

این چهره سیاسی اصلاح طلب بااشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات به عوامل زیادی بستگی دارد، گفت: عوامل مختلفی باعث افزایش حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای می شود از جمله باز کردن فضا برای ثبت نام سلایق مختلف به نحوی که مردم قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند. برگزاری انتخابات باید به گونه ای باشد که مردم احساس کنند مجریان و ناظران امانت داران قابل اعتمادی هستند. همچنین رفتارهای فعالان سیاسی، احزاب، دستگاه تبلیغاتی و رسانه ملی باید به نحوی باشد که امید در جامعه تزریق شود و از برخوردهایی که امید به حل آن مشکلات از مسیر انتخابات نیست، پرهیز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز