فاطمه هاشمی:

افزایش اعتبار بین المللی، دستاورد دولت یازدهم است

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۳:۰۶
کد خبر: ۵۵۸۵۶۷
افزایش اعتبار بین المللی، دستاورد دولت یازدهم است
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از دستاوردهای دولت یازدهم افزایش اعتبار ایران در عرصه بین المللی بوده و لازم است با انتخاب مجدد برای تداوم مسیر دولت تدبیر و امید، این اعتبار را ترقی دهیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، فاطمه هاشمی شامگاه یکشنبه در جمع حامیان حجت الاسلام حسن روحانی در جیرفت افزود: حمایت مردم از دولت تدبیر و امید یک بار دیگر توسعه کشور را نوید داده و دل مردم را سرشار از امید می کند و حضور گسترده مردم و شور و نشاطی که برای حمایت از روحانی برپا شده، نشان از برگشتن این امید دارد.
وی بیان کرد: هم اکنون صبحی دیگر در راه است و با حمایت از روحانی، یک بار دیگر روشنایی را به این کشور برخواهیم گرداند و امروز چشم تمامی مردم ایران به دولت روحانی است و این امر مسئولیت دولت را زیاد می کند.
وی گفت: چهار سال پیش آیت الله هاشمی با تمام موانع و مسایل برای حمایت مردم پا به صحنه انتخابات گذاشت و عده ای هم گفتند که نیایید چون رد صلاحیت خواهید شد ولی ایشان در جواب آنها گفتند من برای آبادانی کشور آمده ام و استعفا نخواهم کرد اگرچه رد صلاحیت خواهم شد ولی تکلیف خود رادر قبال مردم و ملت خود انجام می دهم.
هاشمی عنوان کرد: چهار سال پیش آیت الله هاشمی از حسن روحانی حمایت کرد و امروز هم به عنوان فرزند وی اعلام می کنم که هرچند که ایشان بین ما نیست ولی یک بار دیگر از روحانی حمایت خواهیم کرد.
وی گفت: با گذشت چندین سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و جنگ، هنوز عده ای بر طبل جنگ می کوبند و طوری از جنگ حرف می زنند که جنگ یک نعمت است، ولی باید بدانیم جنگ تمامی نعمت های الهی را از بین می برد و همه مردم باید برای ایجاد صلح و امنیت، با جنگ افروزان مقابله کنند.
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مقابله با دستاوردهای دولت یازدهم فقط خوراک رسانه های غربی را تامین می کند و این نوع سیاه نمایی از دولت تدبیر و امید باعث ضربه به نظام می شود.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید بود که توانست امنیت و پیشرفت اقتصادی را در کشور ایجاد کند و این دولت پیرو اصلی شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و نه شرقی و نه غربی بوده است.
وی با بیان اینکه دولت روحانی به مردم آرامش، آسایش و امنیت داد و به خوبی توانسته از آرمان های انقلاب حفاظت کند، تصریح کرد: برای حمایت از امنیت و توسعه نیاز است از این دولت حمایت کنیم.
هاشمی با بیان اینکه ما رییس جمهوری گداپرور نمی خواهیم، گفت: مردم ایران کار و سازندگی می خواهند و دوستدار رییس جمهوری هستند که کار و اشتغالزایی درست کند و مردم با کار خود، دسترنج خود را بخورند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز