عبدالله نوری:

انگار آقایان با ترامپ مسابقه گذاشته‌اند/ قرار بود از اخلاق بگویید اما قدرت مهمتر شد/ داعش هم ادعای مسلمانی دارد

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۰:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۵۲۹
انگار آقایان با ترامپ مسابقه گذاشته‌اند/ قرار بود از اخلاق بگویید اما قدرت مهمتر شد/ داعش هم ادعای مسلمانی دارد
وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: آدم گاهی فکر می کند در این انتخابات آقایان با ترامپ مسابقه گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، عبدالله نوری در همایش ایثارگران حامی روحانی گفت: ۱۸ سال است توفیق صحبت کردن برای مردم را نداشتم. در سال ۵۷ انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و همه کسانی که در این مسیر قدم برداشتند به تبعیت از امام، اسلام، قرآن و معنویت را هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: ما ادعا داشتیم که در راستای اهداف پیامبران می خواهیم جلوی فساد را بگیریم. امروز ما به کجا رسیدیم؟ برای خانواده شهدا چه جوابی داریم؟ می توانیم، بگوییم به اهدافمان رسیدیم؟ آدم گاهی فکر  می کند در این انتخابات آقایان با ترامپ مسابقه گذاشته اند.

عبدالله نوری اظهار کرد: برخی کاندیداها با حرف های خلاف، دروغ و عوام فریبی به میدان آمده اند. قرار بود از اخلاق بگویید اما قدرت مهمتر شد. رهبری در رابطه با انتخابات امریکا گفتند نیازی نیست ما امریکا را به مردم معرفی کنیم خود کاندیداها این کار را می کنند. حالا در ایران غیر از این است؟

وزیر کشور دولت اصلاحات بیان کرد: چه اشکالی دارد شما بگویید در این چهار سال این کار مثبت انجام  شده است اما اگر من بودم  کار بیشتری انجام می دهم، نه اینکه اینقدر سیاه نمایی کنیم. رییس جمهوری آینده باید به اخلاق بپردازد، باید ببینیم چرا به این حال افتادیم.

وی گفت: خداوند می فرمایند دشمنان پشت به پشت هم داده اند تا با شما مقابله کنند اگر شما با هم نباشید فتنه بزرگی اتفاق خواهد افتاد. یادمان نرود سید ما خاتمی مطرح کرد که بیایم برای ایران حرکتی به نام آشتی ملی راه بیاندازیم. رقابت هیچ اشکالی ندارد ولی اگر رقابت به خصومت کشیده شد، فردا ممکن است به درگیری و تشنج کشیده شود. در دنیای اسلام هم این مشکل وجود دارد گروهی فکر می کنند، مسلمان تر از بقیه هستند. داعش هم ادعای اسلام دارد.

نوری بیان کرد: ما که مدعی تعامل با دنیا هستیم چرا نتوانیم تعامل کنیم؟ ما مشترکات زیادی با بسیاری از دولت ها داریم.

وی در پایان گفت: برای انتخاب رییس جمهوری اگر همه شریف باشند باز هم باید به یک نفر رای دهیم. کارایی آقای روحانی برای ما روشن و شفاف شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز