دکتر روحانی در جمع مردم اردبیل:

شما در فهم ملت خود گرفتار هستید آن وقت با دنیا می‌خواهید مذاکره کنید/ به مخالفین دولت آزادی می‌دهیم/ جهانگیری با زبان صریح دورغ‌ها را روشن کرد/ روحانی اگر هیچ کار نکرد یک کار کرد

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۱:۵۷
کد خبر: ۵۵۹۷۳۹
شما در فهم ملت خود گرفتار هستید آن وقت با دنیا می‌خواهید مذاکره کنید/ به مخالفین دولت آزادی می‌دهیم/ جهانگیری با زبان صریح دورغ‌ها را روشن کرد/ روحانی اگر هیچ کار نکرد یک کار کرد
این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: شما می خواهید با دنیا مذاکره کنید آیا بلد هستید و زبان دنیا را می دانید. شما در فهم زبان ملت خود گرفتار هستید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، دکتر حسن روحانی در ادامه سفرهای انتخاباتی خود در جمع مردم اردبیل گفت: سلام بر مردم خلخال. سلام بر دختران شایسته ایران. سلام بر پسران غیور ایران. امروز روز تصمیم ملت در برابر آنهایی است که می خواستند ایران را در حصر و تحریم نگه دارند. امروز روز تصمیم ملت در برابر آنهایی است که می خواهند ما را به سال 91 برگردانند. ملت ایران به عقب برنمی گردد. ملت ایران تسلیم شعارهای فریبکارانه شما نخواهد شد. شما فکر کردید با تبلیغات دروغین در اطراف شهرها و روستاها موفق می شوید. گذشت زمانی که مردم ایران با آرد و نبات تسلیم شدند. ما نخواهیم گذاشت آنهایی که 8 میلیارد دلار پول ایران را خوردند، دو مرتبه بر مردم مسلط شوند. بیایید جواب ملت ایران را بدهید چرا اموال مردم را تاراج کردید. 3 میلیارد و 600 میلیون پول ملت ایران دست آمریکایی ها بود و شعار علیه آمریکایی ها می دادید. 10 ماه وقت داشتند که پول را برگردانید ولی چرا برنگرداندید. شما که پول ملت ایران را سهل و آسان در اختیار آنها گذاشتید آیا شما انقلابی هستید و طرفدار اصول و اصولگرایی هستید. شما که نتوانستید پول ملت ایران را برگردانید اما ما یک میلیارد و 700 میلیون از پول ملت را از حلقوم آمریکا کشیدیم و به ایران آوردیم. سال 92 و قبل از آن یادتان باشد الان 96 هستیم.

وی در ادامه گفت: من سوال می کنم چرا در این مدت تبلیغات انتخاباتی از قطعنامه های شورای امنیت اسم نمی برید زیرا دولت یازدهم با هدایت مردم و رهبری تمام قطعنامه ها را لغو کرد. چرا از واردات گندم حرف نمی زنید. چرا از کشاورزان ایران تشکر نمی کنید. چرا از کشاورزان اردبیل تشکر نمی کنید. چرا امسال که آماده صادرات 3 میلیون تن گندم بودیم، صحبت نمی کنید. دیروز برای اولین بار یک کشتی بزرگ در خوزستان پهلو گرفت تا گندم ما را صادر کند.

وی خطاب به صدا و سیما گفت: به خاطر صداوسیما بیایید پای صندوق رای. به خاطر خبرنگاران مظلوم صداوسیما بیایید پای صندوق رای. به خاطر کارمندان مظلوم صداو سیما پای صندوق رای بیایید. صداو سیما را از دست این باند خلاص کنید. من از شما می پرسم این همه حرف های ناروا زدید آیا بهداشت و درمان کشور بهتر نشده است. این همه تخت بیمارستانی و اعزام پزشک این همه خانه های بهداشت و درمانی و قدم هایی که برداشته شده است، چشمان تیزبین شما نمی بیند.

این کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم ایران روز جمعه قدرت خودتان را در برابر انحصارگران نشان دهید. روحانی اگر هیچ کار نکرد یک کار کرد. جوان ها دانشجویان دانش آموزان معلم ها فریاد بزنید امروز با موبایل هایتان با تلفن هایتان بگویید آنچه راجب مسئله اخلاق در مدارس می گویند، دروغ است دروغ است. جمعه تمام می شود و شنبه ای می آید چگونه آب و صابون بیاوریم و رویتان را بشوریم. جوانان عزیز دختران و پسران، اگر روحانی کاری نکرد آن قدر آزادی داد که شما بیایید اینجا و شعار دهید. این آزادی را از دولت روحانی دارید. من به عنوان کاندیدا و به عنوان رییس جمهور ایران و رییس شورای عالی دفاعی از همه مردم ایران خواهش می کنم و التماس می کنم اگر تمام عکس های روحانی را پاره کردند عکس العمل نشان ندهید. جوان های غیور دختران و پسران می دانم برایتان سخت است اما  اگر جلوی ستاد روحانی به روحانی فحش دادند جواب ندهید آنها هدف دیگری دارند، آنها باخته اند. آنها در اخلاق، سیاست و صداقت باخته اند. فقط بلدید اتوبوس کرایه کنید و بعدا من حساب می کنم برایتان، دولت دوازدهم شما را پای میز حساب خواهد آورد. مردم اردبیل جوان های اردبیل ما راهمان را برای پیشرفت اسلام و اردبیل ادامه خواهیم داد. من ظرف ماه های آینده راه آهن را به 5 استان ایران می رسانم و در دولت دوازدهم سوت قطار را در اردبیل خواهید شنید.

دکتر روحانی اضافه کرد: اردبیل صاحب منطقه تجاری آزاد خواهد شد. مردم یک کلمه را گوش کنید در عرض این سه سال و نیم با طرح هایی که ادامه دارد 5 هزار میلیارد تومان برای آب و برق اردبیل اعتبار گذاشتیم. همان طور که در سفرهای استانی به شما قول دادم 62 هزار هکتار سرزمین کشاورزی کانال کشی خواهد شد و این فقط وعده نیست و تا الان اجرا شده است. ما معلمان و دانش آموزان را دوست داریم. شما رفتید در شهرستان ها گفتید که روحانی گفته در کلاس ها قرآن نخوانید؟ شرمتان باد. جمعه ما پای صندوق آرا می رویم. چرا باقی کاندیداها راجب پول پخش کردن صحبت می کنند چرا راجب آزادی و محیط دانشگاه صحبت نمی کنند، یعنی می خواهید فضای امنیتی را به دانشگاه ها برگردانید. شما می خواهید با دنیا مذاکره کنید آیا بلد هستید و زبان دنیا را می دانید. شما در فهم زبان ملت خود گرفتار هستید. ما نمی گذاریم تبعیض به این کشور برگردد. ما رشته های زبان آذری را در دانشگاه ها تدریس می کنیم. ما در دولت دوازدهم به شما مخالفین هم آزادی کامل می دهیم. 4 سال دولت را تخریب کردید اما یک خواهش دارم لطفا از این به بعد به جای تخریب، انتقاد کنید.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: مردم عزیز اردبیل مردم عزیز آذربایجان همه ترک های ایران همه جوان های ایران، رای دومی ها برای رای اولی ها بگویند سال 92 چه حماسه ای را آفریدند. رای اولی ها باید صف اول صندوق روز جمعه باشند. جوان ها زنان مردان روستاییان 11+1 با تلفن و تماس همه دوستانتان را پای صندوق آرا بیاورید زیرا ترامپ دارد می آید. در این منطقه برخی از دشمن های ایران هم دارند می آیند، جواب محکم را روز جمعه پای صندوق آرا دهید. قدرت نظام و رهبری و انقلاب و ملت ما در سایه آن است که جمعه پای صندوق آرا باشیم.

دکتر روحانی در پایان گفت: از برادرم دکتر جهانگیری تشکر می کنم. دیدید با چه زبان صریح و روشنی دروغ ها را روشن کرد. مرد خدومی که بیشترین خدمت را در سال های گذشته برای اقتصاد مقاومتی ایران انجام داد و هم آمدنش قشنگ و زیبا بود و هم نحوه رفتن واگذاری اش زیبا بود. از همه خاندان های بزرگ ایران از خاندان امام خمینی تشکر می کنم. از خاندان شهید مطهری و شهید بهشتی تشکر می کنم. از خاندان آیت الله طالقانی تشکر می کنم. از خاندان عزیزم دوست قدیمی آیت الله موسوی اردبیلی تشکر می کنم. از سید محمد خاتمی تشکر می کنم. همه می خواهیم با صدای بلند بگوییم سلام بر آزادی، سلام بر امید، سلام بر اصلاحات، سلام بر اعتدال، سلام بر اصولگرایی معتدل، سلام بر پیشرفت ایران، سلام بر آذربایجان، سلام بر اردبیل، سلام بر سبلان، سلام بر زنان، سلام بر مردان، سلام بر روستاییان، سلام بر صداقت، سلام بر ایستادگی، سلام بر امانت، سلام بر حق الناس و سلام بر 29 اردیبهشت امسال. دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره امید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز