اختصاصی برنا؛

سخنگوی شورای نگهبان کشیده شدن انتخابات به دور دوم را شایعه دانست

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۸:۳۶
کد خبر: ۵۶۲۲۹۶
سخنگوی شورای نگهبان کشیده شدن انتخابات به دور دوم را شایعه دانست
شایعات ابطال آرای ریاست جمهوری این روزها از زبان برخی شخصیت‌های سیاسی و فضای مجازی چنان پیچیده است که احتمال برود نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری تغییر کند و حتی به دور دوم برسد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، شایعات ابطال آرای ریاست جمهوری این روزها از زبان برخی شخصیت‌های سیاسی و فضای مجازی چنان پیچیده است که احتمال برود نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری تغییر کند و حتی به دور دوم برسد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به این شایعات در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: من به عنوان سخنگوی شورای نگهبان مسوول شایعات وارد شده نیستم که بخواهم آن‌ها را تایید کنم. پرواضح است شایعات نمی تواند تاثیری در نتیجه نهایی و روند بررسی آن ایجاد کند.

آنچه که طبق قانون وظیفه شورای نگهبان است، رسیدگی به شکایات، اعتراض‌ها  و تخلفات است که اعلام نتیجه آن در ظرف قانونی مشخص اعلام می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره بر اینکه " این شکایت ها چه تاثیری می‌تواند بر آرا داشته باشد" تصریح کرد: تاثیر شکایت های وارده در انتخابات بستگی به نظر جمع شورای نگهبان دارد. ما می‌توانیم این اطمینان را به مردم دهیم که اگر تخلفی صورت گرفته باشد در چارچوب قانون بررسی و رسیدگی می‌شود. 

کدخدایی در خاتمه گفت: نتیجه تخلفات و تاثیر آن حداکثر تا 9خرداد، سه شنبه آینده اعلام می‌شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز