شریعتمداری:

آقای جهانگیری در ایام انتخابات یار صدیق بودند/ از نقش سازنده آقای مولوی عبدالحمید تشکر می‌کنم/ تا پای جان باید از جوانان حمایت کنیم

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۲:۰۱
کد خبر: ۵۶۳۶۰۳
آقای جهانگیری در ایام انتخابات یار صدیق بودند/ از نقش سازنده آقای مولوی عبدالحمید تشکر می‌کنم/ تا پای جان باید از جوانان حمایت کنیم
معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: در انتخابات از همراهی سرور عزیز و خردمندم جناب‌آقای دکتر جهانگیری که چون یاری صدیق بودند، تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمد شریعتمداری» معاون اجرایی رییس جمهوری در همایش تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی گفت: سلام می‌کنم به جمعی از فعالان ستاد دکتر حسن روحانی که از تهران و شهرستان دورهم آمده‌اید تا با رییس‌ جمهوری خود دیدار کنید. سلام بر شهیدان راه حق که امروز سوم خرداد، روز آن‌هاست.

وی ادامه داد: زمان کوتاه است و فرصت گفتن از زحمات یکایک شما عزیزان فراهم نیست. ۲۴میلیون رای به نفع آقای روحانی حاصل تلاش همه شما عزیزان است. مفتخرم که در این دوره از انتخابات، ستادی را به عهده داشتم که رنگین‌کمانی در سپهر سیاسی کشور بود. رنگین کمانی که همه در آن کمک کردند از شورای عالی سیاست‌گذاری با ۲۶حزب تا سید محمد خاتمی، روح پرفتوح آیت‌الله رفسنجانی، ناطق‌نوری، یادگار امام، سیدحسن خمینی.

وی اظهار کرد: از احزاب مختلف و نمایندگان محترم مجلس (لیست‌امید، مستقلین و...) تشکر می کنم. در این راه از همراهی سرور عزیز و خردمندم جناب‌آقای دکتر جهانگیری که چون یاری صدیق بودند، تشکر می‌کنم.

شریعتمداری خطب به دکتر روحانی گفت: آقای رییس‌جمهوری، ستاد شما از ارس تا شلمچه فعال بود و همه برای شما خدمت کرده و گفتگوی اعتدال سردادند. امروز نمایندگان ستادها جمع شده اند که بگویند باشما برسر آرمان‌ها هستند و باید تا جان در بدن داریم از مردم ایران به خصوص جوانان حمایت کنیم. حق داریم تا پایان جان از استقرار صلح و عدالت واقعی حمایت کنیم. ما حق داریم، دروغ و وعده واهی را کارشناسانه افشا کنیم. ما حق داریم از اصول قانون اساسی بدون گزینش حمایت کنیم. ما حق داریم از رنگین کمان اقوام و مذاهب حمایت کنیم.

وی در پایان گفت: من همین‌جا از مولانا عبدالحمید تشکر می کنم که حمایت‌ بی بدیل خود را از دولت تدبیر و امید داشتند و باعث شدند که ۷۳درصد از مردم در انتخابات شرکت کنند و مردم سیستان و بلوچستان از فرزند ملت، یعنی دکتر روحانی حمایت کنند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز