بیگی:

سرعت کارخانه‌های مهمات‌سازی ایران از خودروسازی‌اش بیشتر است/ اظهارات تیلرسون ناشی از رفتار ۳۹ ساله آمریکا در قبال ایران است

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۷۵۳۱۳
سرعت کارخانه‌های مهمات‌سازی ایران از خودروسازی‌اش بیشتر است/ اظهارات تیلرسون ناشی از رفتار ۳۹ ساله آمریکا در قبال ایران است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بااشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش تاکید کرد که سرعت کارخانه‌های مهمات‌سازی ایران از خودروسازی‌اش بیشتر است.

«ابوالفضل حسن بیگی» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی که در هفته های گذشته صورت گرفت، گفت: متاسفانه در این حمله ناجوانمردانه تعدادی از هموطنان ما که برای پیگیری مشکلات به دفتر نمایندگان مراجعه کرده بودند، شهید شدند. خوشبختانه هر دو تیم در این عملیات، توسط نیروهای انتظامی، سربازان گمنام امام زمان و نیروهای سپاه منهدم شدند.

به گفته او این یک هشدار و نوعی چنگ و دندان نشان دادن به رژیم منحوس عربستان سعودی بود و امروز این مطلب که دست سلمان و نتانیاهو برای دشمنی با ایران یکی است بر کسی پوشیده نیست.

بیگی تاکید کرد: خوشبختانه نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و سپاه با هماهنگی توانسته‌اند عقبه و فرماندهی این گروه ها را شناسایی کنند و در خاک عراق آنها را مورد حمله قرار دهند.

بیگی اظهار کرد: با هماهنگی دولت سوریه تصمیم بر این شد جمهوری اسلامی ایران رسما با مرکز فرماندهی داعش و گروهی که فرماندهی تروریست ها را به عهده داشتند، برخورد کند.

او انجام این عملیات مقابل چشمان بزرگترین حامیان داعش یعنی امریکا و عربستان را نکته مهمی دانست و ادامه داد: موشک های حمایت شونده و نقطه زن ما به نوعی قرارگاه مرکزی دیرالزور را تحت حملات قرار دادند که حتی یک نفر از آنها قادر نشدند از منطقه فرار کنند.

دهقانی تاکید کرد: اینجا محور مقاومت است و موصل اتوبان تهران-بغداد-دمشق- بیروت. این اتوبان همان اتوبانی است که هدفش نابودی اسراییل و آزادی قدس شریف است. ایران با کسی تعارف ندارد و دنیا بداند، هر جایی مظلومی زیر سلطه ستمگری باشد با آن مقابله می کنیم و قادریم در آن سوی مرزها هم از منافع، امنیت و تمامیت ملی و ارضی مان با قاطعیت دفاع کنیم.

عضو کمیسیون امنیت با اشاره به اظهارت تیلرسون مبنی بر تغییر نظام ایران گفت: از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی همواره اعلام می کنند تا چند وقت دیگر رژیم ایران تغییر می کند. در عین حال مشاهده می کنیم که در این 39 سال امریکا، انواع و اقسام ترفندها را به کار برد و امروز هم این اشتباهات را تکرار می کند. آمریکا می داند روزی که انقلاب اسلامی نوپا بود در مقابل آنها ایستاد و شکست نخورد و حالا که به عنوان یک کشور قدرتمند در سطح جهانی نقش عمده ای را بازی می‌کند، رقیب سختی برای او خواهد بود.

او افزود: پیوند جمهوری اسلامی با مقاومت ناگسستنی است و از سوی دیگر امروز بنیه دفاعی جمهوری اسلامی توسط دانشمندان داخلی بدون اینکه بخواهد دلاری به کشوری بدهد و سلاحی خریداری کند به جایگاهی رسیده که سرعت رشد کارخانه‌های مهمات سازی آن از کارخانه‌های خودروسازی بیشتر است.

 بیگی تاکید کرد: بعد از انتخابات چامسکی خطاب به امریکا گفت که هنوز کودن هستید و فریب خورده اید زیرا 41 میلیون نفر پای صندوق های رای آمدند. این نشان از مشروعیت و مقبولیت بین المللی نظام ایران دارد. آمریکا امروز می داند مردم ایران تصمیم گرفتند که قدرت اول منطقه باشند و در سطح بین المللی به عنوان یک قدرت نوظهور حضور داشته باشند.

او در پایان گفت: همه گروه ها برای حفظ نظام متحد، یک پارچه و مکمل یکدیگر هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز