ابتکار:

پیگیر بوی مشکوک خاش هستیم اما گزارش جدیدی در دست نیست

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۹:۱۳
کد خبر: ۵۷۶۳۱۴
پیگیر بوی مشکوک خاش هستیم اما گزارش جدیدی در دست نیست
رییس سازمان محیط زیست از پیگیری این وزارتخانه برای بوی شدید در خاش خبر داد.

«معصومه ابتکار» رییس سازمان محیط زیست درباره جزییات انتشار بوی نامطلوب در سیستان و بلوچستان و پیگیری آن از سوی دولت به خبرنگار برنا گفت: باتوجه به بوی شدیدی که پخش شد و بررسی های صورت گرفته تا الان هیچ اطلاعات خاصی به دست نیامده است. من گزارشی دریافت نکردم که علت چه بوده است.

او با تاکید بر پیگیری این موضوع از سوی وزارت بهداشت و محیط زیست گفت: وزارت بهداشت و بهداشت محیط پیگیری این مسئله هستند. ما هم پیگیر هستیم و درخواست کردم، گزارشی تهیه کنند که موضوع چه بوده است.

ابتکار درباره پیشی بینی هواشناسی درباره احتمال گرد و غبار در اهواز گفت: یکی از مصوبات دولت در سال گذشته بحث آمادگی این مناطق برای پاسخ به بحران هایی مثل گرد و غبار بوده که طبعاً همه دستگاه ها مثل کمیته اضطرار آلودگی هوا باید آماده باشند و به موقع تشکیل جلسه بدهند. اطلاع رسانی و پیش بینی هواشناسی بسیار مهم است تا مردم در جریان قرار بگیرند. همچنین برخی از فعالیت ها قابلیت این را دارد که با تأخیر انجام شوند یا اینکه تعطیل شوند و آمادگی کامل شهرداری ها برای حمل و نقل مسافرین برای اینکه مسافران زیاد در هوای آزاد معطل نمانند. در نهایت بحث وزارت بهداشت و اورژانس ها که آمادگی کافی داشته و آماده باش باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز