پیام‌های تبریک نمایندگان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۶:۰۰
کد خبر: ۵۷۸۴۸۲
پیام‌های تبریک نمایندگان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
دستیار وی‍ژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل و جمعی از نمایندگان در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حسین امیرعبداللهیان در پیامی فرا رسیدن عید مبارک سعید فطر را به سفرای کشورهای اسلامی در تهران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در پرتو معارف و برکات پرفیض رمضان، شاهد تقویت و تحکیم، همدلی و برادری در امت اسلامی باشیم.

همچنین یوناتن بت‌کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی به مقام معظم رهبری و مردم با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: در پایان ماه مبارک رمضان که سفره خداوندی گسترده بود، امت مسلمان ایران با خلوصی کم نظیر این ماه را گرامی داشت و اکنون در پایان ماه ضیافت خداوندی عید سعید فطر آمده است که یادآور حلم و صبوری و ایمان و خلوص امتی پرهیزکار و مومن است.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همتایانش در مجالس کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت گفت و ابراز امیدواری کرد در پرتو معارف و برکات بی کران ماه مبارک رمضان با تحکیم همدلی، برادری و صمیمیت میان امت اسلامی شاهد امنیت و آرامش پایدار در منطقه و جهان اسلام باشیم.

وی افزود: مبارزه با پدیده شوم تروریسم و افراط گرایی که آسیب های فراوانی به امت اسلام وارد ساخته از مهمترین اولویت های کشورهای اسلامی است، زیرا امنیت و ثبات همه کشورها در معرض تهدید این پدیده نفرت انگیز قرار دارد. تعامل نزدیک پارلمان های کشورهای اسلامی در این خصوص جزء مهمی از روند مبارزه با تروریسم و افراط گرایی است. مجلس شورای اسلامی در این راستا آمادگی هرگونه گفتگو و همفکری را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز