در جلسه علنی امروز مجلس مطرح شد؛

انتقاد مطهری از توهین به رییس جمهوری و نشست منافقین

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۸:۰۷:۲۸
کد خبر: ۵۸۰۵۲۸
انتقاد مطهری از توهین به رییس جمهوری و نشست منافقین
نایب رئیس مجلس از توهین به رییس‌جمهوری در راهپیمایی روز قدس انتقاد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی مطهری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: عید فطر را که در واقع بازگشت به فطرت انسانی است به همه نمایندگان مجلس تبریک می گویم به تعبیر شهید مطهری با 30 روز مشی پرهیزکاری ممکن نیست ملکه تقوا در انسان ایجاد نشود، باید این دستاورد را حفظ کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از صدا و سیما انتظار می رود که در اعیاد اسلامی برنامه های شاد ویژه تدارک ببیند و برنامه های شاد منحصر به ایام نوروز نباشد.

مطهری افزود: راهپیمایی های شکوهمند روز قدس در کشورمان و نقاط دیگر جهان حاکی از زنده بودن آرمان آزادی فلسطین است و نشان می دهد که اتحاد آل سعود با صهیونیست ها و تلاش برای قرار دادن ایران به جای اسرائیل در مقابل اعراب، ره به جایی نخواهد برد، همچنان که مقاومت قطر در مقابل این طرح شاهد این مدعا است.

وی ادامه داد: حادثه توهین به رئیس جمهور محترم در روز قدس شیرینی حماسه حضور مردم را در این روز را کمی تلخ کرد و ناخودآگاه به نفع صهیونیست ها رفتار شد، از قوه قضائیه می خواهیم به اقدام خود در رسیدگی به پرونده متهمان این حادثه تا حصول به نتیجه نهایی و اعلام آن به مردم قاطعانه ادامه دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز