در همایش منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی کلان شهرها عنوان شد؛

احمدی: تلاش‌مان را کردیم که حقی از کسی ضایع نشود/ برگ زرین انتخابات در دست‌مان بود

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۶:۱۰
کد خبر: ۵۸۱۹۱۹
احمدی: تلاش‌مان را کردیم که حقی از کسی ضایع نشود/ برگ زرین انتخابات در دست‌مان بود
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: افتخار داریم تا بگوییم تمام تلاش های خودمان را کردیم تا حقی از کسی ضایع نشود و این برگ زرین انتخابات امسال بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، احمدی، معاون سیاسی وزیر کشور در همایش پنجمین دوره شورای اسلامی کلان شهرهای کشور با بیان اینکه در انتخابات سختی هایی را داشتیم گفت: ما در این انتخابات دو سبک نظارت و دو سبک بررسی داشتیم که این در وزارت کشور با تدبیر جناب وزیر پیگیری کردیم بررسی صلاحیت های نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بودکه شاید در گذشته با نکاتی مواجه بود اما در این انتخابات با ایستادگی وزیر کشور هیچ کس برخلاف قانون ردصلاحیت نشد و چه اصلاح طلب و اصولگرا و... می توانست بیاید در انتخابات و به عنوان کاندیدای این انتخابات شرکت کند.

 او ادامه داد: افتخار داریم تا بگوییم تمام تلاش های خودمان را کردیم تا حقی از کسی ضایع نشود و این برگ زرین انتخابات امسال بود. در این انتخابات دو امانت برعهده ما بود امانت اول رای رای دهندگانی بود که رای خود را به داخل صندوق می انداختند و به ما سپرده می شد و دومی زمانی بود که رای به ما سپرده می شد و ما باید برای بررسی آنها امانت دار خوبی می بودیم.

احمدی تصریح کرد: با تدبیر وزیر کشور و معاونین ایشان به عنوان روسای هیأت های اجرایی که متولی برگزاری انتخابات بودند امانت داری خود را انجام دادیم از اینجا به بعد این امانت به دست شما سپرده می شود.

او با تاکید بر اینکه در حال حاضر تجمونی سیاسی در حال تغییر است گفت: آنجا که ترامپ از تقابل وضعیت آمریکا و وزیر خارجه از تغییر و سنا از تحریم جدید صحبت می کند و برخی اظهار می کنند که ما مخالفین این نظام را در داخل ایران حمایت می کنیم و برخی ها می گویند که دشمن اول ما ایران است و در شرایطی که سوریه بازی منطقه ای را با آمریکایی ها دنبال می کند و اینکه اماراتی و بحرینی ها چه می کنند و داعش چه می کند و در کشور ما نیز چه کرده است.

وی ادامه داد: من فکر می کنم بعد از گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی به اینجا رسیده ایم که عقلایی و عملگرایی و نتیجه گرایی عمل کنیم اگر در انتخابات این نتیجه را می بینیم نتیجه تدبیر و دقیقا نتیجه گرایی است.

او تصریح کرد: من خواهشی که از شما منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی کلان شهرهای تهران دارم این است که بهترین چیزی که می تواند برای ما وجود داشته باشد یعنی اعتماد مردم را را به عنوان سرمایه اجتماعی حفظ کنید و این عملی نمی شود جز اینکه مطالبات مردم را همواره در دستور کار خود قرار دهید.

او در پایان اظهار کرد: در اینجا می خواهم اشاره ای کنم به نامه ای که امام علی (ع) به فرماندار وقت آذربایجان نوشت ایشان در این نامه گفتند این طعمه نیست بلکه یک امانت است. امیدوارم که امانتدار باشیم و امانت را به اهل آن برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز