مولاوردی:

تابوی حضور زنان در عرصه سیاست شکسته شد

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۶:۳۱
کد خبر: ۵۸۲۶۷۹
تابوی حضور زنان در عرصه سیاست شکسته شد
معاون امور زنان رئیس‌جمهوری گفت: تابوی حضور زنان در عرصه سیاست در گذشته شکسته شد و اینکه فکر بکنیم اتفاق خیلی بزرگی می‌خواهد بیفتد، اینگونه نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان رئیس‌جمهوری ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: درمورد حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم باید منتظر بمانیم ببینیم نتیجه چه می‌شود. البته ما با کسانی که در این زمینه تصمیم‌گیر هستند، رایزنی‌ کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکید رئیس‌جمهوری بر حضور بیشتر بانوان در کابینه وجود دارد یا خیر، گفت: انشاءالله که است و امیدواریم که باشد.

معاون امور زنان رئیس‌جمهوری در پاسخ به این سوال با توجه به اینکه حضور زنان یکی از شعارهای اصلی آقای روحانی بوده و این یک مطالبه جدی بشمار می‌رود و اگر به نتیجه نرسد به ضرر دولت آینده خواهد بود، گفت: قطعا این موضوع را خود ایشان بهتر از ما می‌دانند و ما هم بر این اساس داریم تلاشمان را انجام می‌دهیم.

ملاوردی تاکید کرد: ما پیشنهادات لازم را داده‌ایم و در حال تکمیل آن هستیم و هر روز هم به گزینه‌های جدید و پیشنهادات جدید می‌رسیم و آنها را به مرور می‌کنیم، مانند همه که دارند این کار را می‌کنند و ما هم به سهم خودمان این کار را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زنان در کابینه دوازدهم وزیر می‌شوند یا خیر، گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد؛ تابوی این قضیه در گذشته شکسته شد و اینکه فکر بکنیم اتفاق خیلی بزرگی می‌خواهد بیفتد، اینگونه نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز