منصوری:

قانون فعالیت احزاب باید اصلاح شود

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۸۲۸۷۲
قانون فعالیت احزاب باید اصلاح شود
یک عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: باید قانون فعالیت احزاب اصلاح شود و موضوع صدور پروانه فعالیت احزاب و باطل کردن آن و همچنین زیر نظر گرفتن فعالیت احزاب تغییر کند تا احزاب مستقل عمل کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، آذر منصوری در همایش فصلی خانه احزاب با بیان اینکه انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه برگ زرین دیگری بر ملت آگاه و صبور ما بود، گفت: انتخابات نه تنها تعیین سرنوشت است بلکه رویکرد نهادهای مردم سالاری است و خروجی صندوق ها نه تنها فضای چهار سال را تعیین می‌کند بلکه آینده کشور را در دست دارد.

وی افزود: انتخابات توسعه متوازن سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است و در توسعه سیاسی نقش احزاب در پسا و پیش از انتخابات اهمیت دارد.

این عضو حزب اتحاد ملت ایران در پایان با اشاره به اینکه احزاب در بزنگاه می توانند انتخاب مردم را آگاهانه سازند و فعالیت نامزدها را هدفمند کنند، گفت: فعالیت حزبی در کشور ما با مشکل مواجه است، من به عنوان کسی که دو دهه است فعالیت حزبی می کنم و قانون احزاب را نیز مطالعه کردم می گویم این قانون بسیاری از فعالین را گوشه نشین کرده است که باید اصلاحاتی در آن انجام شود و صدور پروانه فعالیت احزاب و باطل کردن آن و همچنین زیر نظر گرفتن فعالیت احزاب تغییر کند تا احزاب مستقل عمل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز