نماینده مردم پاکدشت:

مراسم تحلیف باشکوه برگزار شد/ آغاز دولت دوازدهم با شعار "ما سرجنگ با کسی نداریم" کلید خورد

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۹۶۲۸۹
مراسم تحلیف باشکوه برگزار شد/ آغاز دولت دوازدهم با شعار ما سرجنگ با کسی نداریم کلید خورد
«محمد قمی» نماینده مردم پاکدشت معتقد است مراسم باشکوهی در روز تحلیف در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

«محمد قمی» نماینده مردم پاکدشت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا پیرامون چگونگی برگزاری مراسم تحلیف  و پیام حضور بیش از 90 کشور در ایران گفت: طبق قانون اساسی پس از آنکه رییس جمهوری از مردم رای می‌گیرد و مراسم تنفیذ برگزار می شود، باید در مجلس و در بین نمایندگان سوگند یاد کند. بدیهی است که در این محفل تعدادی میهمان داریم و شب گذشته هم شاهد شکوه حضور این میهمانان در مجلس شورای اسلامی بودیم. حضور میهمانان خارجی در مراسم تحلیف چشمگیر بود.

او ادامه داد: مراسم تحلیف عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می دهد. مردم و روحانی 4سال برای چنین شکوهی تلاش کردند. حضور تعدای از این میهمانان نشان می دهد که بسیاری از کشورها مایل هستند پس از به ثمر رسیدن برجام ارتباط بیشتری با ایران داشته باشند. 

قمی با بیان اینکه "آقای روحانی در سخنان خود مواضع خوبی نشان دادند و اعلام کردند که آماده همکاری با جهان هستند" تصریح کرد: روحانی برای آمریکا خط و نشان کشید و آمریکا دانست که اگر در برجام تخطی کرده و بر خلاف تعهداتش عمل کند، جمهوری اسلامی برخورد لازم را خواهد داشت.

نماینده مردم پاکدشت متذکر شد: روحانی در سخنانش به عملکرد دولت یازدهم پرداخت و در نهایت پیام صلح و همکاری داد. آغاز کار دولت دوزادهم با این بیان که "ما سرجنگ با کسی نداریم اما از منافع خود دفاع می‌کنیم" کلید خورد و به نظر من مواضع روحانی کاملا منطقی است. 

قمی در خاتمه گفت: در مجموع امیدواریم پس از برگزاری باشکوه این مراسم، دولت دوازدهم هم در جهت رفاه و آسایش مردم نهایت تلاش خود را انجام دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز