پزشکیان در دیدار با نایب رییس مجلس ساحل عاج:

تقویت روابط ایران و ساحل عاج به نفع دو ملت است

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۴:۴۸
کد خبر: ۵۹۶۶۶۸
تقویت روابط ایران و ساحل عاج به نفع دو ملت است
مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران با کشورهای آفریقایی از جمله ساحل عاج از توسعه و گسترش روابط دو کشور استقبال کرد و گفت: تقویت روابط ایران و ساحل عاج به نفع دو ملت خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «ژولاد افرم پریوات اولا» نایب رئیس مجلس ساحل عاج در دیدار مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از سفر به ایران برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت: همکاری در بخش های امنیتی، دفاعی، زیربنایی، سرمایه گذاری اقتصادی و محیط زیست از جمله زمینه های مورد علاقه همکاری های فیمابین است.

نایب رئیس مجلس ساحل عاج در این دیدار با اعلام آمادگی همکاری های اقتصادی بیشتر، خواستار گسترش ارتباطات فی مابین به ویژه همکاری های میان گروه های دوستی پارلمانی دو کشور شد.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران با کشورهای آفریقایی از جمله ساحل عاج از توسعه و گسترش روابط دو کشور استقبال کرد و گفت: تقویت روابط ایران و ساحل عاج به نفع دو ملت خواهد بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی، کمیسیون های تخصصی و به ویژه گروه دوستی پارلمانی از توسعه و گسترش روابط فیمابین حمایت می کنند.

پزشکیان با اشاره به ظرفیت های فراوان موجود به ویژه در عرصه اقتصادی اظهار داشت: ایران و ساحل عاج ظرفیت های فراوان بالقوه ای دارند که می توان از آنها به عنوان بسترهای توسعه همکاری های فیمابین بهره برد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم، دولت و مجلس شورای اسلامی علاقه مند به ارتباط منطقی با همه کشورها و خواستار صلح، آرامش و برابری در سراسر جهان هستند.

پزشکیان تصریح کرد: افزایش رفت و آمدهای پارلمانی میان ایران و ساحل عاج عامل مهمی جهت همکاری های گسترده تر و عامل تاثیرگذاری در افزایش درک و فهم متقابل از یکدیگر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز