اولین مقصد سفر استانی وزیر صنعت مشخص شد؛

سفر شریعتمداری به کهگیلویه وبویر احمد

۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۶:۴۳
کد خبر: ۶۰۳۸۸۳
سفر شریعتمداری به کهگیلویه وبویر احمد
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین سفر استانی خود فردا به کهگیلویه وبویراحمد سفر خواهد کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ غلامحمد زارعی با بیان اینکه شریعتمداری با حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت اهدافی کلان در راستای رشد و توسعه صنعتی و تجاری کشور و به خصوص مناطق کمتر توسعه یافته ای همچون کهگیلویه و بویراحمد دارد، گفت: انتخاب کهگیلویه وبویراحمد و شهر یاسوج به عنوان نخستین مقصد سفرهای استانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نشان از دغدغه ایشان و نوید بخش خبرهای خوب برای شکوفایی و تحولی عظیم در صنعت استان خواهدبود.

وی گفت: شعار هفته دولت امسال تدبیر و امید برای تولید و اشتغال نامگذاری شده است که این خود گویای اهمیت زیاد بخش صنعت، معدن و تجارت و نقش آفرینی آن به عنوان عامل اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

زارعی با بیان اینکه طی چند سال گذشته بخش عمده‌ای از واحدهای صنعتی راکد و نیمه ‌فعال استان کهگیلویه و بویراحمد احیا شده و به چرخه تولید برگشته است اظهار کرد: با وجود پیگیری‌ های مستمر و شبانه ‌روزی و حمایت تمام‌ قد دولت یازدهم، این واحدهای راکد به چرخه تولید بازگشتند که امیدواریم این مهم در دولت دوازدهم تداوم بیشتری داشته باشد و سبب رونق اقتصادی و افزایش تولید استان شود.

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای ریشه کن کردن معظل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان متخصص و تحصیل کرده استان و به صورت ویژه شهرستان‌های بویراحمد و دنا حمایت از سرمایه‌گذاران، رونق اشتغال و توسعه در مناطق مختلف استان را با جدیت دنبال خواهم کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دیدار با حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی ‌فقیه در استان بازدید از چندین طرح صنعتی و تولیدی از جمله سینره و زردبند یاسوج و افتتاح روغن کشی گچساران، شرکت در نشست در شورای اداری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و دیدار با فعالان اقتصادی استان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر دو روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا پنج شنبه در اولین سفر خود در سمت جدید وارد کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز