عضو فراکسیون امید:

اقدام در جهت تقویت اشتغال و انسجام تیم اقتصادی از برنامه های دولت دوازدهم باشد

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۵:۲۴
کد خبر: ۶۰۵۳۵۳
اقدام در جهت تقویت اشتغال و انسجام تیم اقتصادی از برنامه های دولت دوازدهم باشد
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دوازدهم با حل مشکل و اقدام در جهت تقویت اشتغال یادگاری خوبی را برای مردم بر جای بگذارد.

محمد کاظمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با تاکید بر اینکه اقدام در جهت تقویت اشتغال باید اولویت کاری مجلس،  دولت و همه کارگزاران نظام باشد، اظهار کرد: در زمینه تولید و اشتغال باید انسجام بیشتری در تیم اقتصادی دولت دوازدهم باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به این که فضای بین المللی به نفع ما رقم خورده،  دولت دوازدهم باید در حل مشکل اشتغال یادگاری خوبی را برای مردم بر جای بگذارد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در ادامه بیان کرد: دولت همچنین باید برای حل مساله رکود،  تولید و مسکن هم برنامه ریزی خاصی داشته باشد و بتواند گام های موثری را بر دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس همچنین بیان کرد: مسایل اقتصادی اساس نیازهای یک ملت است،  دولت برخاسته از این ملت باید در این جهت تمام تلاش و سعی خود را داشته باشد.

وی یادآور شد: امیدوارم همچنان که مجلس با دولت همراهی کرد و به وزرا رای اعتماد داد و رییس جمهور هم باید در جهت تحقق قول هایی که در مسایل سیاسی،اقتصادی و اشتغال مطرح کرده،  عمل کند.

کاظمی در پایان گفت: بعضی مسایل خواست های اکثریت قاطبه مردم است و در تمام ایام تبلیغات انتخاباتی مردم در خواست های خود را مطرح کردند،  لذا آقای روحانی هم باید به این خواست ها توجه ویژه‌ای داشته باشد و گزارش اقدامات مستمر خود را به مردم ارایه دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز