فرمانده کل ارتش:

جامه عمل پوشاندن به آرمان‌های امام فلسفه وجودی همه ما است

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۶:۴۸
کد خبر: ۶۰۵۳۷۴
جامه عمل پوشاندن به آرمان‌های امام فلسفه وجودی همه ما است
فرمانده کل ارتش اظهار کرد: جامه عمل پوشاندن به آرمان‌های امام(ره) فلسفه وجودی همه ما است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان ارتش با آرمان‌های امام راحل اظهار کرد:  باید همواره برای پالایش روح خود دائم به زیارت بزرگان، امامزادگان و امام بزرگوارمان که بر گردن ایران و تاریخ ایران حق دارند، بیاییم.

وی گفت: امروز به زیارت حرم امام آمده‌ایم تا بار دیگر با آرمانهای والایی که ایشان برای آن انقلاب شکوهمند را شروع و رهبری کردند و به نتیجه رساندند یادآوری کنیم و تاکید نماییم که فلسفه وجودی ما جامه عمل پوشاندن به این آرمانها است.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: همچنین با حضور در حرم امام خمینی (ره) آمده‌ایم که یاداوری کنیم در کجای تاریخ قرار داشتیم و اینکه یک کشور و ارتشی وابسته بودیم وهیچ نقطه افتخاری نداشتیم اما با رهبری امام خمینی امروز کشور مردم و ارتش ما آقا، عزتمند و دارای آبرو در جهان هستند و چنانچه که این راه روحانی را تحت رهبری مقام معظم رهبری ادامه دهیم فردای قیامت در پیشگاه خداوند روسفید خواهیم شد.

وی در پایان به بیان ویژگی‌های امام راحل پرداخت و خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) احیاگر مجدد اسلام و بانی عزت ابدی برای جمهوری اسلامی ایران بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز