استاندار مرکزی:

شهدای مدافع حرم حافظ ارزش های انقلاب اسلامی هستند

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۲:۵۴
کد خبر: ۶۲۶۷۷۷
شهدای مدافع حرم حافظ ارزش های انقلاب اسلامی هستند
استاندار مرکزی گفت: اتفاقاتی که در دنیا شاهد آن هستیم و در حال رخ دادن است، ازجمله موضع گیری های جدید رئیس جمهور آمریکا، اثباتی بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «سید علی آقازاده» استاندار مرکزی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم شهر اراک شهید عبداله خسروی و سید جاوید حسینی در جمع خبرنگاران فقدان شهید خسروی را سخت و ناراحت کننده دانست و گفت: امروز روزی بسیار سخت برای مردم استان مرکزی است، چرا که حاج عبدالله خسروی، پیر همیشه در صحنه استان مرکزی هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران دفاع از حرم را که از دست داده ایم و همچنین یک شهید مدافع حرم دیگر را به خاک می سپاریم.

استاندار مرکزی بیان داشت: همه استان عزادار چنین رزمنده و ایثارگر بزرگی هستند و به معنای واقعی فقدان نبود او را حس می کنند.

آقازاده خاطرنشان ساخت: در حالی که ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می گذرد هنوز ایثارگری ها در بطن جامعه زنده است و هر روز شاهد ظهور و بروز این جلوه های ایثار در جای جای کشور و استان هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم معنویت این ایثارگری ها برای نسل امروز انقلاب نهادینه شود و ما شاهد احیای هر چه بیشتر این مسیر و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در سال های آتی باشیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: اتفاقاتی که در دنیا شاهد آن هستیم و در حال رخ دادن است، ازجمله موضع گیری های جدید رئیس جمهور آمریکا، اثباتی بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران است.

آقازاده در پایان گفت: امروز با این حرکات آمریکا رسالتی که سپاه پاسداران به عهده دارد بهتر به جهانیان نمایانده شده است و همه این موارد گواهی بر خون ارزشمندی است که در رگ های انقلاب جریان دارد که با گذشت ۴۰ سال هنوز جایگاه اولیه خود را حفظ کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز